Caută o compunere în lista de compuneri.
Loading

Compunere - o întâmplare neobişnuită

O compunere despre o întâmplare neobişnuită.

Vara trecută, împreună cu bunicul meu, ne îndreptam spre pădurea din apropierea satului de munte. Pentru a ajunge acolo trebuia să trecem peste o apă. Deoarece pârâul avea ape destul de repezi, sătenii din apropiere au construit o punte.

Cum ne apropiam noi de locul de trecere peste apă, am zărit de la depărtare, pe malurile pârâului, două capre sălbatice. Ca un la un semn, ambele capre s-au hotărât să treacă pe punte. Una venea dintr-o parte, iar alta din cealaltă parte. S-au întâlnit la mijlocul punţii şi s-au oprit. S-au privit una pe cealaltă preţ de câteva secunde. Cum puntea era strâmtă, cât să încapă un om, nu au avut loc de trecere una pe lângă cealaltă. Cum nici una nu vroia să se dea la o parte s-au luat la bătaie. Gâlceava a ţinut puţin timp. S-au lovit de câteva ori după care au căzut în apă. Probabil că apa rece le-a făcut bine. Au încetat să se mai bată şi s-au îndreptat tăcute spre păduricea din apropiere.

În tot acest timp, eu şi bunicul meu ne-am oprit şi am privit amuzaţi întâmplarea. După ce am văzut că întâmplarea a avut un final fericit, ne-am apropiat de punte. Am trecut-o, după care ne-am văzut de drumul nostru.

103 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. supper multumesc celui carea arealizato

      Ștergere
    2. Tare compunerea.Felicitari realizatorului !

      Ștergere
  2. asta-i compunere?......... sau ce e?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e compunere anonim

      Ștergere
    2. nu m-a impresionat dar........nu a fost rea

      Ștergere
    3. Mie sincer nu imi place si nu vad nimic amuzant :)

      Ștergere
  3. Exact ce imi trebuia:D:Dmultumesc!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. foarte tare compunerea!!!!!!!!!!!!

      Ștergere
  4. Răspunsuri
    1. E BUNA DAR NU E SUBIECTUP PE CARE IL CAUTI TU

      Ștergere
    2. ala care a zis ca nu e buna de nimic e cel mai nesimtit copil din lume nu stie sa aprecieze o compunere si asta imi trb mie la scoala ms si ai multa imaginatie ms inca o data

      Ștergere
    3. ala care a zis ca nu e buna de nimic e cel mai nesimtit copil din lume nu stie sa aprecieze o compunere si asta imi trb mie la scoala ms si ai multa imaginatie ms inca o data

      Ștergere
    4. jurca sunt paul colegu tau taci ca poate te prinde doamna diriginte

      Ștergere
  5. MS E CHIAR CE IMI TREBUIA.BRAVO AI MULTA IMAGINATIE

    P.S. IMI PLACE POZA

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. STIU E CHIAR BUNA DA SA SCHIMBE TITLUL

      Ștergere
    2. Titlu si titluri... In functie de cum aleg titlurile, ajungeti la aceste compuneri sau nu. Asa ca, de multe ori, titlul nu este ales sa fie frumos, deosebit sau alte calitati de genul acesta, ci sa contina cuvinte care sa va aduca aici. Ati inteles acum? :-)

      Ștergere
  6. bha ce mai e si asta??? e de rahat :(

    RăspundeţiȘtergere
  7. off...nu-i buna de nimic...expresii n-are...si este inspirata dintr-o poveste...doar a adaugat eu cu bunicul:))=)):))=))compuneri da cacat:))=)):))=))

    RăspundeţiȘtergere
  8. Foaarte buna ms.Exact ce-mi trebia.Ms mult.

    RăspundeţiȘtergere
  9. Foarte bun titlul O întamplare neobisnuita caci nu vezi prea des capre trecand pe punti .....imaginatie bogata

    RăspundeţiȘtergere
  10. Ar trebui sa-ti mai incalzesti cuvintele...Esti prea subiectiv.Compunerile ar trebui sa aiba multe figuri de stil si imagini vizuale,auditive,etc...Trebuie sa fie mai complexa.Mult noroc in continuare! ;)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Un LOL mare cat comentariul tau. Compunerea este pentru clasa a 4-a, despre ce "incalzire" vorbim sau imbogatire vizual-auditiva? In clasa a 4-a abia produci un text coerent, vezi comentariile de pe acest site.

      Ștergere
  11. anonim vb singur? asta e cea mai buna compunere pt cls4 perfekta daca aveam tpu dadeam 1000000 stelute

    RăspundeţiȘtergere
  12. este am seaca compunrea dar pt un copil de clasa a 3 este foarte buna dar mie imi trebe de clasa a 5 si trebuie sa gasesc si ccele 5 momente ale subiectului.....pe care nu cred ca le stie toata lumea.:p

    RăspundeţiȘtergere
  13. da e buna da nu kemi trb mie...in fine molti au dreptete nu vezi prea des kapre kare trk punti....bravo ai imginatie...sh nu te lua dupa keilalti k sunt rautakiosi .....dak nu va konvine...puneti-va kapul la kontributie...sh faketi voi alta mai frumoasa...dak komentati k sa va aflati in treaba....!

    RăspundeţiȘtergere
  14. pentru cumpunerea asta am luat 10+

    RăspundeţiȘtergere
  15. am luat eu zece dar am mai adaugat eu multe expresii frumoase

    RăspundeţiȘtergere
  16. si eu am luat 10 dar am luat ca am adaugat multe expresii frumoase si mai multe propozitii

    RăspundeţiȘtergere
  17. ms moolt chiar nu stiam ce sa scriu

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. taceti naibi si tu jurca ca mati tampit la cap

      Ștergere
  18. ms e exact ce imi trebuie

    RăspundeţiȘtergere
  19. Ms mult chiar nu stiam sa sa scriu,si aia sunt in clasa a 12-a si nu mai mi-au venit idei..................:)

    RăspundeţiȘtergere
  20. e cea mai tare compunere!!!!!!!!!!!Ai o imaginatie bogata!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  21. Răspunsuri
    1. buna compunere!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      Ștergere
    2. Este o compunere hazlie,dar tre sa folosesc naratiunea,descrierea si dialogul.

      Ștergere
  22. exact ce imi trebuia, multumesc mult!!!>:D<

    RăspundeţiȘtergere
  23. cea mai de cacat compunere

    RăspundeţiȘtergere
  24. Cea mai proasta din istoria compunerilor ..._l_

    RăspundeţiȘtergere
  25. Tocmai ce imi trebuia.Ms mult de tot!

    RăspundeţiȘtergere
  26. ciudat....dar buna pt profa mea:))

    RăspundeţiȘtergere
  27. asta spuneti ca este o comunere? va inselati! nu e buna de nimic!si un copil de gradinita poate face o asa compunere..!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  28. da ba este fff frumoasa .... ms mult

    RăspundeţiȘtergere
  29. mersi pentru compunere



    RăspundeţiȘtergere
  30. e foarte buna pentru clasa a patra:):)

    RăspundeţiȘtergere
  31. e exact ce imi trebuie foarte bine alcatuita>>>>>

    RăspundeţiȘtergere
  32. clasa 9 b sa nu copieze de aici ca un elev a copiat deja nush cn:D

    RăspundeţiȘtergere
  33. Frumoasa compunerea dar nu este ceea ce cautam

    RăspundeţiȘtergere
  34. tare mia trebuit la scl

    RăspundeţiȘtergere
  35. e super tare bagamias:))

    RăspundeţiȘtergere
  36. Orba cati prosti pe aici. Baaaaaaaa mai intai invatati sa scrieti corect unde ai vazut tu in LIMBA ROMANA ca se scrie cu "k" ca de exemplu keillti si rautakiosi sau trk.Si mai dati voi sfaturi ca aia este compunere de cls 5

    RăspundeţiȘtergere
  37. e greu sa scrii o compunere? daca chiar nu aveti idei va puteti inspira dar nu copia cuvant cu cuvant...

    RăspundeţiȘtergere
  38. E foarte buna si e OK... Nu stiu de sunteti unii asa de rautaciosi. Nu cred ca ati fi facut o compunere mai buna... Felicitari realizatorului!

    RăspundeţiȘtergere
  39. este o compunere reusita

    RăspundeţiȘtergere
  40. asta da compunere cred ca o sa o folosesc la limba romana 10++++

    RăspundeţiȘtergere
  41. este adevarata ??? app este super buna miam luato si eu la scl pt la romana ms mult dar dinou este adevarata???

    RăspundeţiȘtergere
  42. foarte buna felicitari cui a realizato

    RăspundeţiȘtergere
  43. Frumoasa compunere. Cel putin pe mine ma ajutat mult aceasta compunere!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. esti un coleg de clasa? din Gura Humorului? cl a5-a b?

      Ștergere
  44. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundeţiȘtergere
  45. foarte reusita compunerea si amuzanta.Felicitari celui sau celei care a facut-o.

    RăspundeţiȘtergere
  46. A fost foarte frumoasa multumesc pentru compunere din partea mea ai nota:10Bravo!Iti sunt dator...

    RăspundeţiȘtergere
  47. Super compunerea
    Multumesc mult! ^-^

    RăspundeţiȘtergere
  48. Bravo realizatorului!:*-_-

    RăspundeţiȘtergere
  49. E buna dar titlul trebuie schimbat !

    RăspundeţiȘtergere
  50. imi trebuie o compunere de clasa a -6 -a dar merge is asta

    RăspundeţiȘtergere
  51. postati si voi o compunere sf

    RăspundeţiȘtergere
  52. E urata, nu are nici un sens.

    RăspundeţiȘtergere

Spune-ți părerea despre compunerea pe care ai citit-o. Ți-au plăcut compunerile? Spune-ne! Nu ți-au plăcut? Spune-ne de ce. Așteptăm toate impresiile voastre despre textele publicate pe Compuneri pentru școală.