Caută o compunere în lista de compuneri.
Loading

Compunere - Mama mea, descriere portret fizic şi moral

o scurtă compunere descriptivă a portretului mamei mele.

Mama mea are 35 de ani şi este o femeie foarte frumoasă. Este scundă, are ochi căprui şi pătrunzători, iar părul lung şi castaniu, îl are mereu aranjat şi pieptănat. Ochii ei sunt meru blânzi şi mă privesc întotdeauna cu dragoste, duioşie şi căldură. De multe ori cu o simplă privire reuşeşte să mă calmeze sau să mă încurajeze.

Mama este o persoană harnică şi nu se plânge niciodată, indiferent ce are de făcut. În fiecare dimineaţă când mă scol dimineaţa, pe ea o văd în bucătărie pregătindu-mi micul dejun. Apoi mă duce la şcoală, iar de acolo merge la serviciu. Indiferent dacă este acasă sau la serviciu, mama mea este o persoană energică şi foarte entuziastă în tot ceea ce face.

Când sunt bolnavă, cine mă poate îngriji cu atâta bunătate ca mama?! Eu pentru toate acestea, o iubesc mai mult decât pe orice fiinţă din lume. Şi oricât voi face pentru ea nu va fi deajuns. În câtvea cuvinte, mesajul meu pentru mama mea este acesta: "Mamă, tu eşti cea mai bună dintre mamele din lume. Aş vrea să cresc mare ca să poţi să fii mândră de mine, aşa cum sunt şi eu de tine" .

184 de comentarii:

  1. Nu toate mamele au aceleasi trasaturi

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Exact.Ai dreptate

      Ștergere
    2. Apropo poti sa schimbi tu acele trasaturi cu ale mamei tale.

      Ștergere
    3. Trasaturile pot fi schimbate. Este doar un model de compunere. Nu toti scriu exact trasaturile mamei tale ca sa iti iasa tie compunerea de 10

      Ștergere
    4. Si oricum v-au ajutat ,no ? Nu va mai luati atat de compunere... si oricum este chiar foarte buna..deasta am luat nota 10 toti.... sa ca gutita mica !!!!!

      Ștergere
    5. foarte .... fain:*

      Ștergere
    6. mama este exact la fel

      Ștergere
    7. bag pula in mamele foastre poponariler :)) stiati ca leam futut intrun bar de tarfe ??:P

      Ștergere
    8. mori daca schimbi doua cuvinte ???

      Ștergere
    9. nu ba prostule

      Ștergere
    10. eu doar am intrebat

      Ștergere
    11. Comppunerea este superba ma ajutat ff mult am luat 10 pe e ms mult :* :*

      Ștergere
    12. nu e frumoasa! :P

      Ștergere
    13. Dute waa ! ca e frumoasa compunerea ... Daca nu va place ,,

      Ștergere
    14. Prosti mai sunteti ea a facut compunerea ca un model

      Ștergere
    15. Bravo e foarte tare:*

      Ștergere
    16. scurt ...mai multe expresii

      Ștergere
    17. Fraiere, acum vrei si aceleasi trasaturi ca ale mamei tale? De unde sa stie el/ea ce trasaturi are maica-ta?

      Ștergere
    18. acele trasaturi trebuie sa le schiimbi cu ale mamei tale si daca vrei poti sa ne spui si cate fire de par are la pizda si cate pule a avut la viata in pat ca nu ne suparam daca ne spui si de cate ori sa futut sau de cate oi a facut avort!!

      Ștergere
    19. Trasaturile le scrieti cum arata mama voastra ! Ce-i atat de greu !
      Este o cumpunere frumoasa!

      Ștergere
  2. ma ms ca nu m-am chinuit draku sa fac ms molt da chiar se potriveste

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mai nesimtitule in loc sa stai la mess invatati draku

      Ștergere
    2. mai nesimtitule in loc sa stai la mess invatati draku

      CEL CARE A SPUS ASTA ESTE UN COCALAR CARE NU TARE !!!! IDIOTULE

      Ștergere
    3. Idiot ii Tatatau

      Ștergere
    4. Nu fiecare mama are acelasi profil !!

      Ștergere
    5. Ce analfabeţi sunteţi, să mor eu :))

      Ștergere
    6. am coaiele mari

      Ștergere
  3. ore iau un 5 pe asta dac a ofca sunt in clasa a 6 a spiru haret tulcea fac romana cu coman

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Esti din Braila si eu sunt profesoara ta de romana Vasiliu Gabriela

      Ștergere
  4. ms pt compunere am luat 10

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. na-i pt ce te mai ajutam daca este nevoie

      Ștergere
    2. o puteti face si in engleza?

      Ștergere
  5. e foarte frumos imi place foarte mult si la diriga i`a placut nota 10+ :D de la mine ai un BRAVO mare cat un bloc super bafta la mai multe compuneri tine`o tot asa:D felicitari

    RăspundeţiȘtergere
  6. Perfect!Foarte folositor si totul a fost descris perfect!Ms mult .Si apropo,fetele fac cele mai bune compuneri :)

    RăspundeţiȘtergere
  7. super am luat un 10+ i-a placut foarte mult profei iiiiiiieeeeeeeeeeeessssssssssssss

    RăspundeţiȘtergere
  8. Foarte frumoasa compunerea

    RăspundeţiȘtergere
  9. super compunerea ia placut la profa am luat 10+:D:D

    RăspundeţiȘtergere
  10. Răspunsuri
    1. nu e bine sa copiati compunerea doar ca sa luati 10. este doar un model. sunt sigura ca puteti face nise compuneri la fel de bune doar luand expresii de aici

      Ștergere
    2. ai dreptate! nu trebuie copiat totul, e destul sa ia cateva idei si sa continuie singuri... dar e prea greuu...

      Ștergere
  11. Bravo.Eu o sa iau cateva idei de aici.
    Daca o sa iau 10 va anunt.Multumesc.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in sfarsit cineva care nu copiaza toata compunera pentru un 10

      Ștergere
    2. Super este o compunere foarte frumoasa si te felicit ca crezi acest lucru despre mama ta uni nu stiu sa aprecieze ca are pe cineva alaturi de ei si sper ca mama ta sa fie mandra de tine te pup si iti multumesc mult

      Ștergere
  12. Super...BRAVO!!!
    am luat 10 pe asta...
    ms mult...m-a ajutat
    diriga a fost impresionata!!!
    ms ink o data!!!...:D

    RăspundeţiȘtergere
  13. Răspunsuri
    1. si mie imi place dar fratilor....nu le copiati...sunteti varza la romana sau ce?? mie mi-a dat diriga 10 si nu am luat decat 3 expresii de aici. ma intorc maine si apropo.....GANDITI OAMENI BUNI!!! pa

      Ștergere
  14. este frumoasa compunerea

    RăspundeţiȘtergere
  15. Răspunsuri
    1. Tu nu te pricepi nici cat face 1+1
      Tacati gura boule

      Ștergere
    2. Auzi nu mai vorbi ca un porc!!~!!~!!---****


      Ștergere
    3. misto compunerea si lasai pe prosti in pace daca nu le place sa-si faca ei singuri

      Ștergere
  16. merci mult am luatu un 10 +

    RăspundeţiȘtergere
  17. am luat 10 la scoala mersi

    RăspundeţiȘtergere
  18. "În fiecare dimineaţă când mă scol dimineaţa" ,...suna mai bine In fiecare dimineata , cand ma trezesc , o zaresc in bucatarie.... "

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie mi a placut exprimarea ei.... :)

      Ștergere
  19. mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiissssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssstttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  20. Nu-mi pasa daca cititi acest mesaj!!!
    Tot eu sunt cu mmmiiissstttooo!!!

    RăspundeţiȘtergere
  21. Răspunsuri
    1. Ba e buna am luat 10

      Ștergere
    2. Sa te vad pe tine cum faci o compunere mai buna ;)

      Ștergere
  22. mie chiar imi place e frumoasa.eu nu copiez.eu ma inspir

    RăspundeţiȘtergere
  23. Este foarte frumoasaaaaa!!!!~~

    RăspundeţiȘtergere
  24. e super am luat 10 mersi esti tare

    RăspundeţiȘtergere
  25. Sall ma cheama Adrian si am luat 10 Cu compunearea Voastra . Ms mult Cea mai buna compunere pentru Mama!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. voi copiati de pe site-urile astea????????????????????

      Ștergere
  26. e misto o copii penru maine la romana ca tema

    RăspundeţiȘtergere
  27. misttttttttttttttttttttttttto numai ii schmb anii si inaltimea si restu o copii

    RăspundeţiȘtergere
  28. E FOARTE FRUMOASA.....AM LUAT NOTA 10+ MERSI!!!!:)

    RăspundeţiȘtergere
  29. e foarte frumoasa poezia BROAVOOOOOOOOOO!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  30. da e frm si nu trb sa copii motamo trb sa inlocuiesti sa mai modifici el doar a dat un model

    RăspundeţiȘtergere
  31. eu tot voi lua numai idei

    RăspundeţiȘtergere
  32. a multumesc foarte mult im este de mare folos:*

    RăspundeţiȘtergere
  33. Super compunere! Maine am romana , sper sa-I placa profei!

    RăspundeţiȘtergere
  34. eu o sa ma inspir din ea....poate putin mai mult si sper se i.au macar un 8

    RăspundeţiȘtergere
  35. ma ajutat foare mult ,mersi daca nu faceam portretul mamei mele dupa exemplu asta ,imi datea 3 profa de romana

    RăspundeţiȘtergere
  36. iei 10 pe exemplu asta nu 8

    RăspundeţiȘtergere
  37. pe asta voi lua 10 si ii inchid gura lu profa de romana

    RăspundeţiȘtergere
  38. tare sper sa mi se auda numele in clasa!!!

    RăspundeţiȘtergere
  39. daca nu esti inspirat nu poti compune nimic deci trebuie sa ai un talent special pentru a realiza ceva frumos :*

    RăspundeţiȘtergere
  40. Foarte Tare...Mi-a Placut ;)

    RăspundeţiȘtergere
  41. Multumesc tare mult ! Nu am copiat , pentru ca asta era egal cu 0 , dar am scos niste idei! :)
    Super !
    Tine-o tot asa !

    RăspundeţiȘtergere
  42. E frumoasa o fac si eu ...

    RăspundeţiȘtergere
  43. Mare e lumea si plina de prosti!

    RăspundeţiȘtergere
  44. vai de mama vostraa. copiatorii dracu

    RăspundeţiȘtergere
  45. aveti ceva impotriva?
    nu scrieti partea cu anii.....mare scofala

    RăspundeţiȘtergere
  46. Compunerea este super, dar nu trebuie copiata doar pemtru un zece, adica profii sau profele ne dau sa facem compuneri doar ca sa ne dezvoltam memoria nu ca sa vada cum este mama mae sau a voastra

    RăspundeţiȘtergere
  47. e super tare eu doresc doar cateva idei nu copiez ca alti noobi bafta in continuare la facut compuneri ;)

    RăspundeţiȘtergere
  48. Daca vreti neaparat sa luati compunerea asta ...scimbati trasaturile de sus cu trasaturile mamei voastre simplu...

    RăspundeţiȘtergere
  49. e super frumi compunerea ...bafta in continoare...:*

    RăspundeţiȘtergere
  50. este foarte buna compunerea doar ca nu e bine sa o copiati asa, puteti sa schimbati trasaturile si sa mai luati cateva idei...

    RăspundeţiȘtergere
  51. Foarte buna compunerea Nu muriti daca schimbati 5 cuvinte

    RăspundeţiȘtergere
  52. Super...ma ajutat mult!

    RăspundeţiȘtergere
  53. este frumoasa am facut si eu un lafeli e tare frumoasa

    RăspundeţiȘtergere
  54. bravo la aceal care a facut cred ca invata numai pe 10 la romina daca are asa fantazii bravo!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  55. foarte frumi cred ca o sa iau 10 ca profei mele ii plac toat compunerile mele

    RăspundeţiȘtergere
  56. Mai deck acuma stiu de unde a luat-o colegul meu,iar profei i-a placut....vai ce o s-o pateasca!

    RăspundeţiȘtergere
  57. am luat 4 la romana!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  58. frumoasa dar trebuie vorbit despre mai multe cum ar fi expresia fetei, silueta , mainile , picioarele mai multe chestii dastea stii tu

    RăspundeţiȘtergere
  59. este o compunere nemaipomenita si nimeni nu are dreptul sa o critice fiecare sa o scrie pe a lui ca asta merita toate laudele BRAVOO!!!

    RăspundeţiȘtergere
  60. Este foarte frumoasa compunerea. Mama ta e "misto " :))) :> Asa cum spuneti vi acum. Mama e marfa,misto .. . Sincer ,este foarte frumoasa compunerea,mai exact portretul .

    RăspundeţiȘtergere
  61. Ai descris-o exact pe mama:))

    RăspundeţiȘtergere
  62. Nesimtitul ala ar merita batut pana ii ies toate prostiile din cap. Se gaseste el sa spuna tampenii. A invatat sa injure si acum face asa pe toate site-urile.

    Ma refer la acel "Anonim" de pe 14 martie 2013, 14:06

    RăspundeţiȘtergere
  63. da asa e e un nesimtit pe cale de disparitie daca las cunoaste

    RăspundeţiȘtergere
  64. ai descris o exact pe mama!!!!!!!!!!!!!! :))

    RăspundeţiȘtergere
  65. compunerea este super am luat nota 10 cu super

    RăspundeţiȘtergere
  66. compunerea a fost frumoasa . dar sa fim seriosi care copil ar gandi la fel ca cel din compunere eu cred ca 70% dintre copii gandesc opus(asta e parerea mea). acum nu vreau comentari in genu'' nu ai dreptate eu gandesc la fel ca cel din compunere'' sau '' daca vrei sa comentezi fao altundeva, noua nu ne pasa'' am mai zis si o mai spun asta e parerea mea :P

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Scopul acestui site este să ofere compuneri foarte bune pentru note cât mai mari (de la 10 in sus - LOL).

      Nu si-a propus nimeni sa faca din acest site o oglinda a vietii, a oameniilor, a copiilor, a Romaniei etc, astfel incat sa puteti spune compunerea asta reflecta foarte bine realitatea zilelor noastre.

      Folositi aceste compuneri ca sa luati note mai mari. Atat! Pentru altceva, frecventati cu seriozitate scoala!

      Ștergere
    2. hhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

      Ștergere
  67. este foarte frumoasa compunerea imi place:* :)

    RăspundeţiȘtergere
  68. Eu am luat doar cateva expresi si am luat 10+

    RăspundeţiȘtergere
  69. Nu mai spuneti cuvinte urate despre compunere.Este foarte frumoasa nota 10 :*

    RăspundeţiȘtergere
  70. super compunerea iti dau nota zece cu felicitari aceasta compunere ma ajutat foarte mult la scoala in clasa a saptea sa sti meriti mai mult de atat si poti sa faci compu eri foarte frumospase decat asta

    RăspundeţiȘtergere
  71. E buna am luat 10 pe ea prin faptul ca am schimbat trasaturile...Asta puteti sa faceti si voi..:*

    RăspundeţiȘtergere
  72. super faina , ms mult !!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  73. Foarte buna ms mult ^^

    RăspundeţiȘtergere
  74. măi iubițiva mama voastră asa cum este ea și nu vă bateți joc de ea

    RăspundeţiȘtergere
  75. ms pentru compunere .ps e draguta .aproape ai caracterizato pe mama

    RăspundeţiȘtergere
  76. ai primit nota 10
    frumoasa compunere

    RăspundeţiȘtergere
  77. Am luat 7,50 =] merge ! Frumoasa

    RăspundeţiȘtergere
  78. Este foarte frumoasa descrierea... FELICITARI :* :* :*

    RăspundeţiȘtergere
  79. Foarte faina compunerea.. Doar ca am inlocuit cu trasaturile mamei mele
    !! Bravoo ! <3 :*

    RăspundeţiȘtergere
  80. Este superba compunere,da ce vreti ma aceleasi trasaturi? Vai de voi! Daca nu va place asta scrieti.voi alta istetilor

    RăspundeţiȘtergere
  81. Mi-e mi-a placut si este un model bun de inceput! :)

    RăspundeţiȘtergere
  82. Misto compunere poate IAU si EU o nota buna pa

    RăspundeţiȘtergere
  83. mers m-ai ajutat foarte mult ori cine ai fi

    RăspundeţiȘtergere
  84. ffffffff buna si frumoasa compunerea ms mult am luat 10 pe ea !!!!

    RăspundeţiȘtergere
  85. Dc ai furat compunerea mea vrei sa te dau in judecata pentru asta?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. DA mi-a furat-o este chiar fara bun simt daca imi fura compunerea

      Ștergere
  86. Mai mult de 10 ani maxim nu aveti niciunul... Voi ganditi?! Compunerea asta a fost pusa aici ca un model, pentru a va ajuta. Si voi ati ajuns sa va injurati ca niste idioti fara viata sociala ! Acum serios...Taiati-va cablul de internet, nu e de voi ! :*

    RăspundeţiȘtergere
  87. Bagamias pula in voi !!!!!!!!!!!!!!! Apropo le-am futut pe toate fetele intrun bar cu curve !!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. hai nu zau sa mori tu!

      Ștergere
    2. Fetele erau mata si bunicata?

      Ștergere
  88. asa toti handicapati comenteaza asa ca leo venit bag........in ei!

    e foarte ok compunerea

    RăspundeţiȘtergere
  89. ms faina compunerea !! :*

    RăspundeţiȘtergere

Spune-ți părerea despre compunerea pe care ai citit-o. Ți-au plăcut compunerile? Spune-ne! Nu ți-au plăcut? Spune-ne de ce. Așteptăm toate impresiile voastre despre textele publicate pe Compuneri pentru școală.