Caută o compunere în lista de compuneri.
Loading

Compunere - În recreaţie, în curtea şcolii


Timpul este frumos. Elevii clasei a III-a se află în curte. Curtea şcolii este mare şi curată. Un grup de copii se joacă veseli cu mingea. Aruncă de la unii la alţii o minge roşie cu dungi albastre. Chiuie şi se veselesc fără să dea niciun semn de oboseală. Cei mai sprinteni sunt Răzvan şi Mircea. Cei doi colegi par a nu avea astâmpăr.

În altă parte a curţii, un grup de eleve îşi povestesc întâmplările de peste vară. Chiar acum Maria explică şi gesticulează rapid. Celelalte o urmăresc atente şi nu o întrerup. La un moment încep să râdă şi nu se opresc până când Cristina nu începe să depene şi ea amintirile de peste vară.

Veselia generală din curtea şcolii e întreruptă de sunetul strident al clopoţelului. Elevii se îndreaptă către intrarea în şcoală. Nici nu s-a terminat bine această pauză, că deja sunt cu gândul la următoare recreaţie.

34 de comentarii:

  1. Foarte frumoasa compunerea. Mi-a placut ... la mai multe :)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. este levaie nu este cea ced eu am cerut!!!!

      Ștergere
  2. nu mia fostg folositoare deloc,eu am cerut o zi petrecuta la scoala scrisoare,dar voi neati dat ce? sinteti niste ....

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. puteti so transformati putin ca nu iar fi nimic!!!!!!!!!!!!!

      Ștergere
    2. bai iastia pun compuneri ca sa va luati voi o ideie ceva nu sa o copiati.
      sunteti si lenesi nu puteti scoate o ideie ceva trebuie sa o copiati

      Ștergere
    3. este adevarat Anonim ei nea dat doar o ideeca daca o copiat profa de romana isi da seama

      Ștergere
  3. mie imi spune sa fac un text cu titlul in recreatie si compunerea asta e cea mai buna pe care am gasit-o

    RăspundeţiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. am cam gresit la scris dar nui nik :))))))))))))) <3

      Ștergere
  5. Spune-ți părerea despre compunerea pe care ai citit-o. Ți-au plăcut compunerile? Spune-ne! Nu ți-au plăcut? Spune-ne de ce. Așteptăm toate impresiile voastre despre textele publicate pe Compuneri pentru școală.

    RăspundeţiȘtergere
  6. Spune-ți părerea despre compunerea pe care ai citit-o. Ți-au plăcut compunerile? Spune-ne! Nu ți-au plăcut? Spune-ne de ce. Așteptăm toate impresiile voastre despre textele publicate pe Compuneri pentru școală.
    Răspundeţi

    RăspundeţiȘtergere
  7. Cred ca am sa scriu .Este foarte frumoasa. Bine nam citito in intregime ! Dar cred ca e frumoasa !

    RăspundeţiȘtergere
  8. hsgdodlklfklrrrfhjhuihjkhjkhbjihbjhbjhjhghgvchgvhgvhgvhgvhgvghvhgvhgvhgvhgvhgvhgvhgvhgvhgvhgvghvghvgvvgvghvghvh



    ,kolkojhfjurddhjk
    69499499958997649495945979979999+99999999999999999999999999999gvghvghvgf

    RăspundeţiȘtergere
  9. Compunerea ma ajutat. Si mie si surorii mele

    RăspundeţiȘtergere
  10. a fost tare eu aveam nevoie doar la introducere putin si incheiere

    RăspundeţiȘtergere
  11. aveam nevoie la literatura

    RăspundeţiȘtergere
  12. Serios astai compunere, de genu asta faceam in clasa a 2.

    RăspundeţiȘtergere
  13. fix asa cum era si la noi

    RăspundeţiȘtergere
  14. pe mine mo ajutat mult am primit 10 la scjoala

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si eu am luat un 10 ,e tare compunerea. Am modificat-o un pic si a iesit de nota10.

      Ștergere
  15. fain.......dar nu este ceea ce eu cautam

    RăspundeţiȘtergere
  16. Multumesc mult .M-a ajutat mult !!!

    RăspundeţiȘtergere
  17. да и это было полезно для меня миа бо годовых рецептура будет целовать :)))))))

    RăspundeţiȘtergere
  18. хахаха paaaaaa ребята будут целовать все это не означает, щенка только Cail Anonymous

    RăspundeţiȘtergere
  19. frumoasa tare ms pt ea

    RăspundeţiȘtergere

Spune-ți părerea despre compunerea pe care ai citit-o. Ți-au plăcut compunerile? Spune-ne! Nu ți-au plăcut? Spune-ne de ce. Așteptăm toate impresiile voastre despre textele publicate pe Compuneri pentru școală.