Caută o compunere în lista de compuneri.
Loading

O întâmplare în vacanţa de vară

O compunere despre o întâmplare din vacanţa mare, pe care am petrecut-o la bunici. Compunerea este scrisă de Mitoi Andreea, din Oradea, elevă în clasa a IV-a.

Era o zi frumoasă de vară din vacanţa mare. M-am trezit de dimineaţă, pe la ora şapte. Eram la bunici. După ce m-am dat jos din pat, am înştiinţat-o pe bunica, că vreau să fac o plimbare prin natură. Ea mi-a aprobat dorinţa şi mi-a pregătit merinde. Am plecat la drum mai devreme, pentru că soarele era pregătit să mă stropească cu lacrimile sale de foc. Cum am urcat dealul din spatele casei, dintr-o dată mi s-a părut că am intrat într-o altă lume. Totul mi se părea mai frumos. Regele soare îşi impusese stăpânirea pe marele albastru, cerul. Roua rece a dimineţii era aşternută pe iarba verde şi pufoasa. Stoluri de păsări zburau deasupra mea, împreuna cu fluturi de diverse culori, care dansau în aer.

Cerul senin, de un albastru pur şi răcoarea dimineţii, care se făcea simţită prin hainele cu care eram îmbrăcat, mă îndemna la visare. Am mai stat un timp şi am admirat natura din picioare. Apoi m-am aşezat la umbra stăpânului pădurii - un stejar înalt şi bătrân cât lumea, a cărei înălţime te ameţeşte doar când te uiţi la el. M-am aşezat şi dintr-o dată, din spate, am auzit un lătrat. M-am speriat de mama focului. Primul gând a fost să mă urc în copacul copilăriei mele, stejarul cel bătrân. Dar am renunţat. Fiinţa care lătra şi-a arătat faţa. Era drăgălaşul meu câine, Bobiţă. Sperietura a fost cumplită. Chiar şi după ce l-am luat în braţe pe Bobiţă, inima îmi bătea atât de tare, de parcă ar fi vrut să-mi iasă din piept. Abia când Bobiţă a început să mă lingă vesel pe mână, m-am liniştit. Dintr-o dată, Bobiţă a început să alerge de colo-colo şi să latre voios. Parcă vroia să-mi spună ceva. Am hotărât să îl urmez. Spre surprinderea mea, căţelul m-a condus către casă. În curtea bunicilor, tocmai sosiseră părinţii mei. După ce m-au îmbrăţişat, mi-au comunicat că au o surpriză pentru mine, un codou pe care mi-l doresc de ceva vreme. M-au dus la maşina cu care veniseră. În portbagaj mă aştepta o bicicleta mare, roşie. Era exact ce-mi doream! Împreună cu această bicicletă am bântuit pe colinele satului bunicilor pe parcursul întregii vacanţe. A fost cea mai grozavă vacanţă din toate pe care le-am avut până acum.

Mi-am propus să mai merg la bunicii mei şi în vacanţa viitoare. Acum Bobiţă a crescut, cred că este un dulău pe cinste. Abia aştept să bat uliţele satului pe bicicletă cu Bobiţă lângă mine. Apoi, împreună, să ne pierdem în natura fermecătoare din împrejurimile satului bunicilor, care mi-a furat sufletul.

153 de comentarii:

  1. O compunere foarte frumoasă! Andreea, te mai aşteptăm şi cu alte compuneri.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. mie nu pre imi place , dar e draguta

      Ștergere
    2. esti fata sau baiat

      Ștergere
    3. cel care a zis ca esti dusa cu pluta el credca e un magar
      sau mai ceva

      Ștergere
    4. pai dak o chama Mitoi andreea Noral ca e fata

      Ștergere
    5. Frumoasa , dar o sa mai caut

      Ștergere
    6. O compunere f. frrumoasa Andreea.
      Si pe mina ma cheama tot ANDREEA
      Te mai asteptam cu alta compuneri!!! :)>

      Ștergere
    7. Bravo compunere minunata BRAVO !!! si multumesc mai ajutat mult trebuie doar sa schimb niste cuvinte fiindca am de alcatuit compunere despre vacanta de primavara deci iti multumesc mult

      Ștergere
    8. misto dar nu prea misto

      Ștergere
    9. foarte frumos andreea felicitari

      Ștergere
  2. foarte frumoasa bravo!

    RăspundeţiȘtergere
  3. forte frumos bravo cel care aalcatuito

    RăspundeţiȘtergere
  4. foarte frumos ..sa mai scri:d

    RăspundeţiȘtergere
  5. imi place foarte mult FRUMOS!:))

    RăspundeţiȘtergere
  6. Foarte frumos o s-o folosesc pentru scoala , dar nu chiar cu aceleasi cuvinte , si propozitii , mai scriu si de la mine , numai ma mai inspir , ca tot dupa siteul acesta mam mai inspirat si invatatoarea mea a zis ca e foarte frumoasa compunere dar ii ziceam ca am facut-o cu maicamea daca ma intreca cu cine am facuto

    RăspundeţiȘtergere
  7. e urattttttttttttttttttttttttttttt frate esti dus/a cu pluta

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. NU ZICE ASTA CA SI VOI ATI COPIATO DE LA EA

      Ștergere
    2. ba e frumoasa...

      Ștergere
    3. foarte frumoasa bravo

      Ștergere
    4. inchide gura cine esti tu acolo ii ft frumoasa kompunerea nu-ti place pleaca de aici shi gata

      Ștergere
  8. e frumoasaa
    cel care a zis ca e urata e un fraier!

    RăspundeţiȘtergere
  9. am folosito pentru scoala am primit un 10+ multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  10. buna dar se putea mai bine darv e ok

    RăspundeţiȘtergere
  11. supper ca am aratat-o profului a ramas cu gura cascata :))

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai... e normal ca voi sa va folositi de compunerile altora... Fiti si voi creativi! Daca veniti la profesor cu asa ceva se poate sa bata la ochi... Bravo celui care a scris compunerea, s-o pastreze pentru el! Cred ca a fost ideea lui si daca ati mai vazut-o altundeva se poate sa fie cea de acolo copiata de pe acest site! Normal ca se putea mai bine... mereu se poate mai bine... dar e de un 9 plus, zic eu...

      Ștergere
    2. si tu dece te uite pe site-ul asta ma

      Ștergere
  12. e forte praf cu cine a facuto

    RăspundeţiȘtergere
  13. bravo te aplaud
    bravo tie ati multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  14. mia placut foarte mult
    e fain tare!!! niste expresii deosebite,mai mult mia placut cum ai caracterizat natura

    RăspundeţiȘtergere
  15. Sssuuupppeeerrr compunere

    RăspundeţiȘtergere
  16. Si pe mine ma cheama Andreea .Compunerea ta este frumoasa.

    RăspundeţiȘtergere
  17. mda,nush dak u ai copiato sau alti...dar este p mai multe siteuri sub diverse forme

    RăspundeţiȘtergere
  18. mi-a placut foarte mult felicitari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  19. bravo felicitari e foarte frumoasa

    RăspundeţiȘtergere
  20. multumesc tocmai am luat un 10 la romana :))))))) ms mult :*

    RăspundeţiȘtergere
  21. e frumoasa dar prea seaa]

    RăspundeţiȘtergere
  22. O asa compunere de clasa a IV- a nu cred ca vezi asa de des

    RăspundeţiȘtergere
  23. eee cool ms mult ca ma ajutat la scoala ta pup .madalina
    tampu.madalina@yahoo.ro

    RăspundeţiȘtergere
  24. o compunere foarte frumoasa ...........rusine celor care nu apreciaza munca altora,dupa ce o mai si copiaza

    RăspundeţiȘtergere
  25. SUPER FRUMOS !!!!!! N-am Citit o copunere mai frumoasa !

    RăspundeţiȘtergere
  26. am luat 10 cu compunerea asta

    RăspundeţiȘtergere
  27. frumoasa compunere...toi cei acre au spus cuvinte urate despre ea...sunt prosti! :)

    RăspundeţiȘtergere
  28. BRAVO CINSTE CUI A SCRISO DAR MAI SCIMBATI DIN IA DACA O ARE SI ALT COLEG DEAL VOSTRU VA VA DA DE GOL CA ATI LUAT DE PE ACEST SITE

    RăspundeţiȘtergere
  29. brave ce mai frumosa compunere pe care am vazutovreodata bravo am scriso si eu si am luat zece bravo si multumesc ca ai sciso ca daca nu erai tu luam patru

    RăspundeţiȘtergere
  30. fu2 10-n c*r cu compunerea pwlii :)) praf :)) m-am trezit la 7 :))

    RăspundeţiȘtergere
  31. intradevar..sunt anumite greseli an aceasta compunere,,dar a folosit anumite expresi artistice....(figuri de stil)...si app ca profesoara va rog sa faceti pt voi fiecare

    RăspundeţiȘtergere
  32. e supe frumoasa bravo!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  33. foarte frumoasa este compunerea te mai asteptam

    RăspundeţiȘtergere
  34. mie mai mwlt imi trebuia ortogramele dar tot are deci BV

    RăspundeţiȘtergere
  35. CEA MAI TARE COMPUNERE AM LUAT FB LA SCOALA . BRAVO TIE CA STI SA FACI ASEMENEA COMPUNERI FRUMOASE > TE ROG SA MAI PUBLICI ASTFEL DE COMPUNERI FFFFFFFFFFFFFFFRRRRUUUUUUUUUUUUMMMMMMMMMMMOOOOOOOOOOOOOSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS

    RăspundeţiȘtergere
  36. Multumesc foarte mult

    RăspundeţiȘtergere
  37. o compunere frum.......mersi aveam nevoie de ea..........nu aveam inspiratie :))))))

    RăspundeţiȘtergere
  38. Sall sunt Bianca am si eu un caine copoi de ardeal pe care il cheama Lord

    RăspundeţiȘtergere
  39. Felicitari si multumesc o sa mai pun sper sa va placa

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Its very beautiful this amazing tale.

      Ștergere
  40. e buna dar nu mai copiati de la alti
    fiti creativi
    cu drag Huzum Andreea

    RăspundeţiȘtergere
  41. compunerea ta ma ajutat sa imi fac tema de vacanta si sa iau un 10+

    RăspundeţiȘtergere
  42. Răspunsuri
    1. ea s-a straduit mult pt aceasta compunere fata de ati si nu cred k ar trebui sa vb asa compunerea este f frumoasa

      Ștergere
  43. e dragutza ..dar mai pune..

    RăspundeţiȘtergere
  44. A fost frumosa mi-a placut de nota 10 sa fie compunere de toate clesele

    RăspundeţiȘtergere
  45. super frumos inceput dar si compunerea ii frumoasa

    RăspundeţiȘtergere
  46. Iti dai seama ca nu ai voie intr.o compunere sa zici si ora nu , oricum bunicica compunerea !

    RăspundeţiȘtergere
  47. foarte frumoasa compunera nu lua in considerare cuvintele rele. e o compunere super braco

    RăspundeţiȘtergere
  48. o compunere super bravo

    RăspundeţiȘtergere
  49. faina ,dar se putea si mai bine

    RăspundeţiȘtergere
  50. E maree ..... mie imi trebuie una micuta ....

    RăspundeţiȘtergere
  51. Andreea esti taaaaaaare

    RăspundeţiȘtergere
  52. cred ca ati spus voi tot , bv Andrea , nu mai am ce zice :D

    RăspundeţiȘtergere
  53. cred ca ati spus voi tot , bv Andrea , nu mai am ce zice :D

    RăspundeţiȘtergere
  54. ffffffff faina profa o zis ca imi da 10 + steluta mersi andree

    RăspundeţiȘtergere
  55. Imi place foarte mult..mai astept si alte compuneri..!!

    RăspundeţiȘtergere
  56. E interesanta sper sa iau 10.

    RăspundeţiȘtergere
  57. LOL E lunga rau frate/soro ai multe idei fato/baiete fa si tu mai scurte ca ma pune doamna dirig si nam chef sa scriu atata

    RăspundeţiȘtergere
  58. Foarte frumoasa compunerea.Bravo!!!

    RăspundeţiȘtergere
  59. foarte frumoasa compunere

    RăspundeţiȘtergere
  60. Foarte frumoasa, am luat un 10

    RăspundeţiȘtergere
  61. foarte frumoasa compunerea

    RăspundeţiȘtergere
  62. Este foarte frumoasa !!!!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  63. Este cea mai frumoasa poiezie :*

    RăspundeţiȘtergere
  64. Mie una imi place , bravo cred ca iau 10 :D

    RăspundeţiȘtergere
  65. in primul rand cineva sa intrebat dac e baiat sau fata//////e fata ca zice eleva @@ ey acuma o scriu pt scoala .. i frumoasa povestirea /////eu vo recomand mai ales pt compunerile la romana .///// >>>>>bafta la un 10/Fb<<<<<<<<<<<<<<<<<<<<

    RăspundeţiȘtergere
  66. Eh cat de cat merge :P =))

    RăspundeţiȘtergere
  67. ydgfuyrwfycgrsuftgqwjfyhkawugiwrrñfoieìfodyufgv

    RăspundeţiȘtergere
  68. foarte frumos andrea vrem sa vedem si urmatoarea compunrre

    RăspundeţiȘtergere
  69. Tare .... Tare. Mi-a placut!

    RăspundeţiȘtergere
  70. E foarte frumoasa , nu e urata dar nici perfecta nu e ....
    ANDREEA TE MAI ASTEPT SI CU ALTE COMPUNERI CA ASTEA....

    RăspundeţiȘtergere
  71. Foarte frumoasa compunerea , dar asta chiar ti sa intamplat ?! :D

    RăspundeţiȘtergere
  72. Foarte faina compunerea! Bravo! :*

    RăspundeţiȘtergere
  73. Mie imi place sincer :))

    RăspundeţiȘtergere
  74. Mulţumesc Andrea avem grupul fetelor la şcoală pentru o carte de100 de pagini şi tocmai ne-ai ajutat să învingem băieţi. Ai facut o compunere foarte frumoasă

    RăspundeţiȘtergere
  75. foarte frumoasa compunerea,Andreea.


    RăspundeţiȘtergere
  76. nu e chiar asa de stralucita

    RăspundeţiȘtergere
  77. EEEEEEEEE! Este reusita.Dar nu e profesionista.

    RăspundeţiȘtergere
  78. e foarte frumoasa compunerea sper sa ma-i pui!

    RăspundeţiȘtergere
  79. Foarte frumoasa felicitari sa mai faci compuneri,nu-i asculta pe cei care au zis ca e urata ,sunt niste oameni fara cei sapte ani de acasa

    RăspundeţiȘtergere
  80. este foarte frumos Andreea felicitari

    RăspundeţiȘtergere
  81. pe asta a copiato un coleg de al meu astazi

    RăspundeţiȘtergere
  82. Foarte frumoasa compunere!

    RăspundeţiȘtergere

Spune-ți părerea despre compunerea pe care ai citit-o. Ți-au plăcut compunerile? Spune-ne! Nu ți-au plăcut? Spune-ne de ce. Așteptăm toate impresiile voastre despre textele publicate pe Compuneri pentru școală.