Caută o compunere în lista de compuneri.
Loading

Descrierea unei zile de vară caniculare

O compunere în care este descrisă o zi de vară caniculară. O zi în care soarele arde puternic sus pe cer, iar razele lui toride pârjolesc natura. Compunerea conţine adjective la diferite grade de comparaţie.

Deşi e dimineaţă, soarele arde sus pe cer, aşa cum nu a mai făcut-o de multă vreme. Se anunţă o zi foarte încinsă. După cum a început această zi, ar putea fi cea mai fierbine şi mai nemiloasă zi din acestă vară. Cerul mai puţin albastru decât de obicei pare a fi decolorat de ascuţişul razelor trimise de discul solar. Niciun nor, oricât de mic, nu se încumetă să dea ochii cu soarele care dogoreşte nepăsător. ...citește continuarea compunerii pe Compuneri despre vară

40 de comentarii:

  1. idul meu e tanjaingeras daca va place sa-mi spunety ca mie imi place

    RăspundeţiȘtergere
  2. imi place,e foarte super.

    RăspundeţiȘtergere
  3. e foarte naspa ID tau
    urat de tot

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este strict parerea ta,insa aceasta compunere este suficient de frumoasa pentru clasa a V-a ,iar daca ti se pare urata..ma scuzi "naspa" ,mi se pare mai bine sa te strofoci sa o faci macar pe jumatatea acestei compuneri. Multumesc!

      Ștergere
  4. are o gresala dar e buna

    RăspundeţiȘtergere
  5. Mmmmmmmmmm ........... este dreagut nu pot sa spu ca nu

    RăspundeţiȘtergere
  6. Este draguta dar se putea mai bine.Totusi este o compunere cu idei frumos concepute.
    :))

    RăspundeţiȘtergere
  7. e frumoasa nam ce sa zic merge

    RăspundeţiȘtergere
  8. e buna pt tema mea ... cred sper

    RăspundeţiȘtergere
  9. DA E BUNA DAR NU CHIAR IN TOTALITATE{ARE SI O GRESEALA}

    RăspundeţiȘtergere
  10. buna pe dracu e de copil de clasa 1 =)))

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fa tu atuncii

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    3. Daca nu ti se pare suficient de buna pentru nivelul tau,de ce ai cautat compuneri,pentru ca un copil care este in masura sa critice aceasta compunere inseamna ca poate face una de mii de ori mai frumoasa si nu are nevoie de idei.Imi mentin parerea,aceste compuneri sunt un model de idei cu sens bineinteles,care au rolul de a ajuta pe acela care are nevoie,ci nu sa fie luata exact asa cum este de pe internet si sa o pui pe foaie,deoarece se mai strecoara greseli,poate inobservabile. Multumesc!

      Ștergere
  11. frate voi stiti ce inseamna o compunere nu de 5 randuri ci de 25-30



    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mai "frate" noi stim ce este aceea o compunere ,dupa acele 5 randuri scrie in continuarea celui de al 5-lea "citeste continuarea compunerii pe Compuneri despre vara",ei bine dai click si sa vezi ca acele 5 randuri se transforma ca prin minune in mult mai multe!

      Ștergere
  12. Am copiat aceasta copunere 7 colegi din clasa :)) si am luat toti 4 :))

    RăspundeţiȘtergere
  13. Foarte tare multumescc am luat 10!!!!!!!va multumescccccccccccccccccccccc!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  14. msmsmsmsms am luat 8 pe ea la lb romana ms ms ms.e cea mai tare compunere.:P

    RăspundeţiȘtergere
  15. nu e buna deloc o compunere e normal de 20-30 randu nu de doua cat are aia

    RăspundeţiȘtergere
  16. si un copil de opt ani o facea mai bine

    RăspundeţiȘtergere
  17. ppppppplllllliiiiiiicccccctttttttiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssss

    RăspundeţiȘtergere
  18. ms mult,am luat 8 la scoala!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  19. nu vreau de 20 de randuri:(((((

    RăspundeţiȘtergere
  20. ai scris vera in loc de vara

    RăspundeţiȘtergere
  21. cam scurta da merge , apropo am luat 9

    RăspundeţiȘtergere

Spune-ți părerea despre compunerea pe care ai citit-o. Ți-au plăcut compunerile? Spune-ne! Nu ți-au plăcut? Spune-ne de ce. Așteptăm toate impresiile voastre despre textele publicate pe Compuneri pentru școală.