Caută o compunere în lista de compuneri.
Loading

Compunere - Un dialog între prietene

O compunere sub forma unui dialog în parc, între 3 prietene. Compunerea a fost trimisă de Ionescu Ana Maria, elevă în clasa a II-a, la o şcoală din Bucureşti.

Într-o zi de vară călduroasă, m-am dus cu prietenele mele cele mai bune, Adriana şi Andreea, în parc. Aici ne-am distrat de minune: ne-am dat în leagăn, am mâncat îngheţată şi am jucat badminton. La un moment dat Adriana zise:
- Ce vom face mâine?
- Eu am o idee! a spus Ştefana.
- Ce idee? am răspuns noi.
- Să mergem mâine într-o excursie la Craiova. Vreţi? Părinţii mei au treabă la Craiova. Am putea merge cu ei.
- Ar fi superb, Ştefana, am spus noi într-un glas.
Între timp se făcuse târziu. Fetele au stabilit să se audă la un telefon mai târziu, pentru a stabili detalii despre excursia de a doua zi. După care şi-au spus "Pa" şi au plecat fiecare spre casa ei.

26 de comentarii:

  1. Felicitări pentru compunere, Ana Maria. Te mai aşteptăm şi cu alte compuneri!

    RăspundeţiȘtergere
  2. super imi place la nebunie dar acum ma duc sa imi fac temele (finger)

    RăspundeţiȘtergere
  3. A uitat sa puna . la Am putea merge cu ei .

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oare e singura? Tu nu ai uitat niciodata??? Nu suntem perefecti,si nici nu-i dau dreptate ei,si cred ca ai fost singura/singurul...(cu mine) care am sesizat greseala.

      Ștergere
  4. super are si interjectii

    RăspundeţiȘtergere
  5. foarte frumoasa compunerea.meriti un FB cu felicitari.

    RăspundeţiȘtergere
  6. FB!!??? esti de clasa a-2-a? si ce mai compunere nu te supara pe mine sunt in clasa a8a si deja profa de roamana ma omoara cu compunerile daca mas duce cu asta la ea ar rade si ea si toata clasa sigur miar zice ca nu are expresivitate si ca e de clasa a4a!!! scuze ca-ti zic dar straduiestete mai mult

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e clasa a-2-a ce ai vrea sa scrie? Pentru varsta ei e o compunere buna

      Ștergere
    2. mai invata gramatica!

      Ștergere
  7. Uuuuuu! Plictisitor: mergeam cu aia, ma intalneam cu cealalta,ne-am spus "PA". Banal!!

    RăspundeţiȘtergere
  8. Staduiestete mult mai mult. Compunere de gradi!!!

    RăspundeţiȘtergere
  9. Compunerea asta nu erita FB merita S
    iti pun sincer ca nu are nici macar o imaginatie

    RăspundeţiȘtergere
  10. cred ca e foarte reusita

    RăspundeţiȘtergere
  11. si tu ai stabilit nu doar fetele nu chiar reusita dar am luat-o ca tema ca sunt in clasa a4a.

    RăspundeţiȘtergere
  12. foarte frumoasa compunerea bravo

    RăspundeţiȘtergere
  13. compunerea a fost superba , si pentru o fetita de clasa a 2 a merita toate felicitarile din lume, bravo ana maria felicitari

    RăspundeţiȘtergere
  14. doamne! iacccc ce compunere! eu cand eram in clasa a 2a faceam niste compuneri super

    RăspundeţiȘtergere
  15. daca mergeam cu asta imi punea 4 direct

    RăspundeţiȘtergere
  16. Se poate mult mai mult....depinde acum si ce clasa esete!!!

    RăspundeţiȘtergere
  17. ce compunere frumoasa dar e pacat cva e de a2a si nu pot sa o scriu ca eu sunt pe a5a

    RăspundeţiȘtergere
  18. Iti dau nota 4.
    Glumeam iti dau un 9

    RăspundeţiȘtergere

Spune-ți părerea despre compunerea pe care ai citit-o. Ți-au plăcut compunerile? Spune-ne! Nu ți-au plăcut? Spune-ne de ce. Așteptăm toate impresiile voastre despre textele publicate pe Compuneri pentru școală.