Caută o compunere în lista de compuneri.
Loading

Compunere scurtă despre toamnă

O compunere despre anotimpul toamna, scrisă de Schuldesz Paul, elev în clasa III, în Dumbrăviţa, Timiş.

E toamnă iar. Mă uit pe geam şi un soare nu foarte prietenos îmi face cu mâna. Copacul din faţa casei, pare puţin speriat de ce i s-a intamplat: toate frunzele i s-au îngălbenit şi au început să-i cadă pe jos. În bătaia firavă a vântului pare că-şi tot învârte crengile în stânga şi-n dreapta şi încearcă să-şi adune din frunze. Două păsărele, care toată vara m-au trezit dis-de-dimineaţă cu ciripitul lor, se agită foarte tare. Se pregătesc de drum lung, îşi fag bagajele să plece prin străinătăţuri mai calde, în care să petreacă iarna. De ce oare se grăbesc atât de tare? Poate pentru că n-or să mai găsească hrană sau o să le fie frig. Dar mai bine mă îmbrac şi ies puţin la joacă.
Cu siguranţă vara va veni din nou!

180 de comentarii:

  1. mi-a placut dar e cam mica.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e foarte interesanta eu am scriso si iam aratato lui dna profesoara mia pus nota 10



      Ștergere
    2. esti varza la romana bre!! scris-o, i-am, doamnei fara lui, mi-a!!!

      Ștergere
    3. e frumoasa dar cam seaca

      Ștergere
    4. ea are niste expresii frumoas

      Ștergere
    5. e foarte frumoasa

      Ștergere
    6. e prea skurta si nu prea asa de faina

      Ștergere
    7. imi place dar e cam scurta are mici greseli si nu spune frumusetea toamnei

      Ștergere
    8. mi-a placut foarte mult
      NOTA 10

      Ștergere
    9. naspa si prea scurta

      Ștergere
    10. este foarte frumoasa felicitari, pentru un copil de clasa a|||a ,felicitari tineo tot asa

      Ștergere
    11. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    12. e asa si asa insa eu am selectat patrtea mai frumoasa

      Ștergere
    13. e frumoasa daR CAm mica dar am mai adaugat eu ceva din imaginatie:*

      Ștergere
    14. imi place povestirea e foarte fumoasa si literele parca plutesc in timp ce le citeste

      Ștergere
    15. Omule ,textu e super bun ,exact cum imi trebuia la scoala.

      Ștergere
    16. Dai naiba pe cei care zic ca i naspa textu.

      Ștergere
    17. toti zic ca-i ''naspa'' deoarece ei nu-s in stare sa scrie nici pe sfert cat a scris copilul acesta de cls III-a (de aceea cauta pe net'' inspiratii'')..de fapt, sunt niste frustrati care nu-s in stare mai de nimic!
      pt cls a-III-a eu consider ca e ok!

      Ștergere
  2. ce. e frumoasa nota 10!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu conteaza cantitatea,ci calitatea..eu dau 10..bv

      Ștergere
    2. aha in ce clasa conteaza?daca scri o compunere asa mica in clasa aVIII iti da 3

      Ștergere
    3. E compunere pentru clasa a 3 a, kid :))

      Ștergere
  3. Nota 10 cu felicitari !!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. si mie mia dat 10

      Ștergere
    2. concret cretca osa iau nota 10

      Ștergere
    3. in ce clasa sunteti???

      Ștergere
    4. Foarte frumoasa am scriso si am loat nota 10!!!!!!!!!

      Ștergere
    5. mai bati de la voi sa vedeti cum iese

      Ștergere
  4. 10 este foarte frumoasa chiar daka e scurta.

    RăspundeţiȘtergere
  5. cam scurta, dau nota 8

    RăspundeţiȘtergere
  6. Mie miau placut foarte tare si eu dau noata 10 felicitari!!!

    RăspundeţiȘtergere
  7. Bai si ce daca e scurta important e ca a facuto nu va mai plangeti nu cunteaza ca e scurta!!

    RăspundeţiȘtergere
  8. mi-e imi trebuie de 50-70 cuvinte cu asta sigur i-au 10

    RăspundeţiȘtergere
  9. Nu conteaza ca e scurta.pe aceasta povestire sau ce e eu o sa iau 01 la scoala.si eu dau nota 10

    RăspundeţiȘtergere
  10. este bleax kai scurta sg iau 2 la rom

    RăspundeţiȘtergere
  11. este frumoasa este de nota 100000000000

    RăspundeţiȘtergere
  12. fraieri sunteti astia care ati spus ca este prea scurta scurta si ati dat note mai mici de 10

    RăspundeţiȘtergere
  13. este o compunere frumoasa o sa iau 10 luni la romana

    RăspundeţiȘtergere
  14. este frumoasa o sa iau 10 luni la romana

    RăspundeţiȘtergere
  15. nu prea ai intrat in toamna mai mult ai fabulat nota 8.50

    RăspundeţiȘtergere
  16. AM LUAT 10 CU EA:)))MC MULT

    RăspundeţiȘtergere
  17. este super
    cred ca voi lua 10 maine la romana

    RăspundeţiȘtergere
  18. scuta scuta da la mine in caiet studentesc mia luat cam 15 randuri crek o sa iau un 9 azi la romana!!!!!!!!!multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  19. tare compunerea am loat nota 10

    RăspundeţiȘtergere
  20. Răspunsuri
    1. merita mult mai mult macar un 9!!!!!!!!!!!!!

      Ștergere
  21. sincer e cam scurta dar oricum e interesanta

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ba mmmmmmmmmmmmmmmmmmm alam care zice ca escurta

      Ștergere
  22. mie imi plac astea scurte ca nu vreau sa scri:))) dar trebuie casa iau 10

    RăspundeţiȘtergere
  23. Prea scurta,sunt profesoara de Limba si Literatura Romana la o scoala privata si te-as nota cu cel mult 5.50.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ooo doamna profesoara ce dura sunteti . Madam dute si invatai pe ai tai compuneri de 10 kilometri . Ce sa spun dau nota 5.50. Ba frate copilul ala sa straduit mult sa scrie compunerea mai ales ca deabia a invatat sa scrie. Dau nota 10+

      Ștergere
    2. anonimule,esti varza la gramatica! impusca-te,scapa tzara de un prost!

      Ștergere
  24. foarte frumoasa am luat nota 10.


    RăspundeţiȘtergere
  25. ms mey mult ka eu sant a 6a si am luat 10 ieri la romanaa!!!!!!!!!!! tzine-o tot asa

    RăspundeţiȘtergere
  26. tare misto dar scurta

    10++++++++++++

    RăspundeţiȘtergere
  27. Mie mi se pare foarte frumoasa!Meriti 10!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  28. E foarte frumoasa nota 10 cu felicitari!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  29. Lool se vede k este de clasa a3a :))) pt k aici spuneai de toamna .. deci titlul este ''Toamna'' .. si de ce ai pus la sfarsit '' Cu siguranta vara va veni din nou ? ''
    Cat despre scris .. eeste corect gramatical pentru clasa a3a
    Ma numesc Ganea Marcela si sunt clasa a 7a B .. sunt unele greseli mici dar e destul de bine ;)

    RăspundeţiȘtergere
  30. cu asta iau nota 3!!!***;;;;!!!$$##

    RăspundeţiȘtergere
  31. e cam scurta nu vi se pere ?????!!!!!!!?????

    RăspundeţiȘtergere
  32. super e misto!!!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  33. misto !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  34. eu dau nota9!!!dar e cam scurta si in loc de fac a scris fag:)dar e faina imi place!!!sunt curios ce nota iau:!!!

    RăspundeţiȘtergere
  35. Frate ce vrei de la un coooooooopil de cls III

    RăspundeţiȘtergere
  36. foarte sucara eu sunt sigur ca e de 10 ;nu cred ca greselile sunt cu intentie au fost din greseala

    RăspundeţiȘtergere
  37. faina da cam scurta si ii ca un vers scurt dar am copiato pentru scoala

    RăspundeţiȘtergere
  38. e misto dar e mica!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  39. e buna pt o poezie scurta

    RăspundeţiȘtergere
  40. florin sunt si e tareeeeeeeeeeeeeeee

    RăspundeţiȘtergere
  41. 13 ani si sunt clasa a 7a b

    RăspundeţiȘtergere
  42. ai avut iubita si cum a chemato

    RăspundeţiȘtergere
  43. dau nota 10 e foarte frumoasa

    RăspundeţiȘtergere
  44. dute in clasa 0 sa te invete doamna ta sa scri compuneri mai mari

    RăspundeţiȘtergere
  45. fffffff frumos si interesant

    RăspundeţiȘtergere
  46. ba e lunga tare fa o mai scurta!! bv 10

    RăspundeţiȘtergere
  47. Foarte frumoasa compunere,cei daca-i scurt-ă mai punetii si voi ceva

    RăspundeţiȘtergere
  48. Interesanta....dar prea scurta...!!

    RăspundeţiȘtergere
  49. sunt in clasa V| eu cred ca este perfecta pt ce mi s-a cerut :D multam

    RăspundeţiȘtergere
  50. deparca voi ati fii niste inteligenti cum a facuto a facuto nu va priveste pe voi mie imi place sucess in continuare

    RăspundeţiȘtergere
  51. eu sunt clasa a 10 frate si mi se mi se pare ca e perfecta

    RăspundeţiȘtergere
  52. super frumoasa compunerea felicitari cine a scriso

    RăspundeţiȘtergere
  53. eu sunt cl 4 si compunerea e normala (nici prea mica, nici prea mare), dar invatatoarea mea vrea mai multe expresi plastice asa ca n-o scriu...... i-as da nota 9

    RăspundeţiȘtergere
  54. foarte frumoasa. eu sunt clasa a 9 a și mi se pare foarte frumoasă..... cu asta maine sora mea ia sigur 10!! Felicitari!!!

    RăspundeţiȘtergere
  55. nu e prea buna !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  56. Ce plm faci trebuie scrisa de un adult!!!

    RăspundeţiȘtergere
  57. interesant dar nu cam de not 10 dar nici de 8 adik cam de 9. de ce pt ca e scurta.

    RăspundeţiȘtergere
  58. e foarte frumoasa doar ca e scurta sigur o sa i-ai 10!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  59. e frumosa dar e si putin cam scurta merita intre 8 si 9.

    RăspundeţiȘtergere
  60. Frumoasa ! Nota 10 ! :))

    RăspundeţiȘtergere
  61. Urataaaaaaaaaaaaaaa! Dar eu pe tine te vreau in pat , sa te fuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuutttttttttttttt!

    RăspundeţiȘtergere
  62. scurta sau lunga important este k a facut-o cine nu este in stare sa faca o compunere sa nu mai dea nota pt k oricum nu stie sa aprecieze munk.

    RăspundeţiȘtergere
  63. ba invata romana !!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  64. Este dragutzzza chiar daca este mai skurta !!!!!!!! bravo!!!

    RăspundeţiȘtergere
  65. este...SUPER EXTRA GIGA FRUMOASA sigur iau un 10 tineo tot asa

    RăspundeţiȘtergere
  66. nu conteaza daca e scurta. cine care a facut compunerea sa nu crezi pe alti care zic ca e naspa dar eu nu zic este supeeer nui baga in seama pe acei oameni

    RăspundeţiȘtergere
  67. E ORIBILA,SUNT PRIMA PE ORAS LA ROMANA,CLASA A 5-A.....SUNT DIN SUCEAVA,ACEASTA COMPUNERE ESTE...VARZA,NASPA,CEI CARE ZIC CA E FRUMOASA NU AU HABAR CE E AIA CREATIVITATE

    RăspundeţiȘtergere
  68. e faina si scrie compunere SCURTA despre toamna normal ca e scurta

    RăspundeţiȘtergere
  69. ff frumoasa compunerea...mi-a placut mult...:*

    RăspundeţiȘtergere
  70. este foarte dragura! doamda sigur o sa imi dea nota 10!

    RăspundeţiȘtergere
  71. e foarte frumoasa compunerea si nu e scurta de loc. si mia placut tare.]








    RăspundeţiȘtergere
  72. Ba fraierilor ce scrie sus " compunere scurta despre toamna ,, ce tot ziceti ca e scurta la ce te astepti la un copil din clasa a 3 a compunere de 100 cuvinte? Faceti voi compuneri kilometrice si nu va mai smorcaiti dupa ce ca o copiati pruna in gura va mai si plangeti.

    RăspundeţiȘtergere
  73. aM VRUT SA O FOLOSESC LA O TEMA SI MI-A PLACUT!!

    RăspundeţiȘtergere
  74. aM VRUT SA O FOLOSESC LA O TEMA SI MI-A PLACUT!!

    RăspundeţiȘtergere
  75. pentru clasa a3a e destul de bine. daca n-a fost ajutat

    RăspundeţiȘtergere
  76. te-a ajutat cineva? sau esti foarte bun?

    RăspundeţiȘtergere
  77. nu imi place nimic este forte urata

    RăspundeţiȘtergere
  78. Am 35 de ani,eu de obicei fac compuneri,si..dupa parerea mea...aceasta compunere este foarte foarte frumoasa.Nu conteaza ca e scurta.Conteaza despre ce e vorba in aceasta compunere .Eu cred ca acest baiat merita 10 la romana! :)

    RăspundeţiȘtergere
  79. să plece prin "străinătăţuri" mai calde
    ce inseamna??

    RăspundeţiȘtergere
  80. e frumoasa dar e cam scurta

    RăspundeţiȘtergere
  81. E foarte buna Compunerea.Eu iti dau Nota 10+.

    RăspundeţiȘtergere

Spune-ți părerea despre compunerea pe care ai citit-o. Ți-au plăcut compunerile? Spune-ne! Nu ți-au plăcut? Spune-ne de ce. Așteptăm toate impresiile voastre despre textele publicate pe Compuneri pentru școală.