Caută o compunere în lista de compuneri.
Loading

Compunere - Pădurea după o ploaie de vară

O compunere descriptivă despre pădure, după o ploaie de vară.

O ploaie deasă, cu stropi mari şi grei, a cernut năvalnic din cerul întunecat, preţ de câteva minute. Aşa sunt ploile de vară, ca un duş rece, dar de scurtă durată. Ca o ploaie de gloanţe, aruncate asupra duşmanului, stropii de ploaie au mitraliat coronamentul bogat al copacilor. ...citește continuarea compunerii pe Compuneri despre vară

23 de comentarii:

  1. O COMPUNERE FOARTE BUNA SI FOARTE FRUMOASA !!

    RăspundețiȘtergere
  2. imi trebuie o kompunere despre scoala nu despre natura

    RăspundețiȘtergere
  3. imi place compunerile sunt minunate si captyvante

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. iti place ma?
      trece lebedele-n zare eu ma uit ele dispare ...

      Ștergere
    2. imi place compunerile ba tu esti prost rau bn zike anonim asta trece lebedele-n zare eu ma uit ele dispare :))

      Ștergere
    3. Invatati sa vorbiti romaneste dupa acea puteti lua compuneri si sa ziceti ca sunt facute de voi....

      Ștergere
  4. am luat 5 pt compunerea asta care este varza

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Probabil ai luat nota 5 pentru că profesorul/profesoara nu a crezut că e făcută de tine. Poate aceasta compunere are un nivel mult mai mare decât nivelul tău de creativitate. La fel fac și eu elevilor care știu că au un nivel mai mic.

      Ștergere
  5. e super ast o scriu si eu ca tema la romana !!! felicitari ai o imagintie superba !!!!:))))

    RăspundețiȘtergere
  6. Anonim sa stii ca daca nu te multumesti cu compunerea asta fa tu una singur...daca ai luat 5.

    RăspundețiȘtergere
  7. e super compunerea......anonim dak ai luat 5 fa.ti u alta mai buna

    RăspundețiȘtergere
  8. Draguta...Are potential!

    RăspundețiȘtergere
  9. este supeerba compunerea felicitari persoana care a scriso are multa imaginative felicitari

    RăspundețiȘtergere
  10. as vrea o compunere cu titlul ''furtuna in padure'' in care sa folosesti :4 interjectii de adresare,2 onomatopee,2 interjectii predicative,2 conjunctii coordonatoare disjunctive,1 prepozitie in dativ si o prepozitie in genitiv

    RăspundețiȘtergere
  11. super compunere,mai ales partea cu ploaie de gloante.

    RăspundețiȘtergere
  12. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundețiȘtergere
  13. În calitate de profesoară de limba și literatura română, vreau să vă felicit pentru aceasta compunere minunată. Felul în care ați comparat o ploaie de vară banală cu o imagine artistică deosebită a construit un adevărat portret literar, fabulos. Nu pot sa nu le arăt și elevilor mei o asemenea artă literară. Felicitări!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ți părerea despre compunerea pe care ai citit-o. Ți-au plăcut compunerile? Spune-ne! Nu ți-au plăcut? Spune-ne de ce. Așteptăm toate impresiile voastre despre textele publicate pe Compuneri pentru școală.