Caută o compunere în lista de compuneri.
Loading

Compunere - O excursie la munte, într-un sfârşit de săptămână

O compunere despre o excursie la munte, într-un sfârşit de săptămână. Sunt folosite în compunere mai multe substantive comune şi substantive proprii (substantivele proprii sunt subliniate).

În acest sfârşit de săptămână, am fost împreună cu părinţii mei la munte. Am plecat din Bucureşti dis-de-dimineaţă, iar pe la ora 10 am ajuns la Poiana Braşov. Ne-am cazat la Hotelul Belvedere, după care am luat micul dejun. Apoi am făcut o drumeţie pe traseul montan Poiana Brasov - Cristianu Mare. A fost foarte frumos. Am făcut foarte multe poze. Cea mai frumoasă poză a fost aceea în care am surprins de pe vârful masivului oraşul Braşov.

A doua zi am ales să facem puţin sport. Am închiriat un ATV şi am colindat împreună cu tatăl meu câteva coline montane, din apropierea hotelului în care am fost cazaţi. A fost o experienţă deosebită. După ce ne-am întors, vântul se înteţise puţin. Era o atmosferă numai bună pentru înălţatul unui zmeu. Am scos zmeul din maşină şi l-am ridicat la cer. S-a ridicat atât de sus încât am ajuns la capătul firului. Brăzda atât de frumos cerul, încât nu m-am răbdat să nu fac un filmuleţ cu telefonul mobil, pe care-l voi urca cât de curând pe YouTube.

Spre seară am împachetat lucrurile şi ne-am pregătit de întoarcerea spre casă. În drum spre Bucureşti, ne-am oprit la taraba unui vânzător ambulant din Predeal şi am cumpărat câteva obiecte tradiţionale româneşti. Mica noastră excursia la munte luase sfârşit, dar am promis să ne reîntoarcem la munte cât mai curând posibil.

83 de comentarii:

  1. nu e prea tare faza cu atv-ul,dar an rest e foarte buna

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. FRUMOASĂ COMPUNERE

      Ștergere
    2. MERRGE BINE TITLU DUMINICA CU PRIETENI MEI

      Ștergere
    3. tare!!!!! foarte frumoasa !!

      Ștergere
    4. am luat 10 pe ea !! foarte frumoasa !!!

      Ștergere
    5. mersi pentru campunere e tare faina!!!

      Ștergere
  2. Eu cred ca e o compunere de cea mai mare pitzy ...cat poti sa te lauzi acolo!?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ma fraiere e bunicica nu poti schimba si uh cuvinte

      Ștergere
    2. Ba e faina compunerea

      Ștergere
  3. mie imi place...da nu mia placut aia q zmeu:)) dar in rest totul ok

    RăspundeţiȘtergere
  4. e misto compunerea chiar imi place

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. eeeeh nu tre` sa ne placa noua :)) la profesori>:D<:)):))

      Ștergere
  5. esti culmea eu am rescris cateva cuvinte dar e buna

    RăspundeţiȘtergere
  6. e cea mai tare compunere dar
    chiar cu atv:-h

    RăspundeţiȘtergere
  7. asta cu youtube e de facut reclama

    RăspundeţiȘtergere
  8. e bunicica compunerea,dar faza cu YouTube nu prea merge...

    RăspundeţiȘtergere
  9. a fost frumoasa compunerea dar faza cu atv-ul si cu Youtube nu prea mergeau in compunerea asta
    Daca vrei sa o citesti profesoarei tale cei zici ca ai facut o compunere in care tu te plimbai cu tatal tau cu atv-ul,mama ta ramanea la hotel si pe urma i-ai facut un filmulet zmeului si la-i bagat pe youtube
    Deci compunerea asta a fost foarte buna in afara de faza aia cu atv-ul si cu youtube

    RăspundeţiȘtergere
  10. ba mie imi trebuia sa subliniezi complementele

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si tu nu stii care sunt complemente ?
      Frate , da'o incolo de treaba :| .

      Ștergere
    2. eeee cam greu cu complementele astea

      Ștergere
  11. Catre toti comentatorii zurlii :
    Copilul e in clasa a-2-a , a-3-a , ce mama ei de treaba . daca nu va covin compunerile puse pe net , faceti-va voi .. nu mai fiti papagali ... si nu mai spuneti :
    - Vai ce slaba e !
    - Eu o faceam mai buna !
    - Si un copil de gradi o facea mai faina , etc .
    Dudes , get a life ! ;)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. normalll are dreptatee...nu va convine sanatate..fa tu una mai buna :p :p :P

      Ștergere
    2. adevarat are dreptate :)))))))))

      Ștergere
  12. Trebuie sa ne placa noua sau la profesori/eu zic ca la pridesori :)))))))))))

    RăspundeţiȘtergere
  13. Răspunsuri
    1. mia pus 10 pe compunere

      Ștergere
    2. mie mia pus 9 ca am traduso in engleza:))))))))))

      Ștergere
    3. foarte proasta compunerea

      Ștergere
  14. Imi place si sper ca si la profesori :)

    RăspundeţiȘtergere
  15. mah frate duo in colo de treaba am nevoie de altfel de compunere

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dar ce? tre sa te satisfaca pe tine?

      Ștergere
  16. am luat 7 si sunt in cls 5 si profa nu sa prins sa este de pe net

    RăspundeţiȘtergere
  17. da tu de cat timp ai vazut compunerea ?

    RăspundeţiȘtergere
  18. ce idei trasnite mai are si asta,sa pui filmarea pe youtube...

    RăspundeţiȘtergere
  19. hei nu mai faceti atata gura ca nu e buna compunerea nu tr sa ti placa tie tr sa le placa la profii daca iei 4 e mai bine decat sa scri compunerea?

    RăspundeţiȘtergere
  20. bunicica imi place ca ai descris multe figuri de stil RESPECT

    RăspundeţiȘtergere
  21. bunicica imi place ca ai descris multe figuri de stil RESPECT

    RăspundeţiȘtergere
  22. faza cu YOUTUBE e cam inafara subiectului,dar in rest e buna

    RăspundeţiȘtergere
  23. E super NASPA compunerea am luat 10 pe ea

    RăspundeţiȘtergere
  24. super draguta compunerea !!

    RăspundeţiȘtergere
  25. MICA NOASTRA EXCURSIA SAU MICA NOASTRA EXCURSIE???

    RăspundeţiȘtergere
  26. Reusita compunere. Bravo

    RăspundeţiȘtergere
  27. Frumoasa Compunere am mai schimbat eu cv dar merge LIKE

    RăspundeţiȘtergere
  28. mda e frumusica nu is fan

    RăspundeţiȘtergere
  29. faza cu yootube o cam strica da in rest merge
    nu pot sa zic ca e cine stie ce nu vr sa jignesc
    dar are ideei frumoase dar mai mergeau
    si cum spun alti nu mie trb sa`mi placa
    la prof si cei care au luat 10 copiiundo
    mda c sa zic ... bv

    RăspundeţiȘtergere
  30. bu e prea fain dar merge cea cu zmeuu e de fata am luat 8

    RăspundeţiȘtergere
  31. mi-a folosit compunerea asta

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu mi-a placut compunerea este varza

      Ștergere
  32. E frumoasa da' nu prea...:)

    RăspundeţiȘtergere
  33. ce tema buna pt copii :))

    RăspundeţiȘtergere
  34. fiecare punem unde locuim aia cu ''Am plecat din ..... dis-de-dimineata'' =)) dar e frumoasa , eu am mai scurtat din ia

    RăspundeţiȘtergere
  35. e jumatate copiata :D..dare foarte buna :)

    RăspundeţiȘtergere
  36. super super super\/.\/.\/.\/.\/.\/\./\.

    RăspundeţiȘtergere

Spune-ți părerea despre compunerea pe care ai citit-o. Ți-au plăcut compunerile? Spune-ne! Nu ți-au plăcut? Spune-ne de ce. Așteptăm toate impresiile voastre despre textele publicate pe Compuneri pentru școală.