Caută o compunere în lista de compuneri.
Loading

Compunere narativă - vacanţa de vară la bunici

O compunere narativă despre vacanţa de vară, petrecută la ţară, în satul bunicilor.

Vacanţa de vară mi-am petrecut-o la bunicii mei din Moldova. Satul în care locuiesc aceştia se află în apropierea râului Prut. Cum în ultima vacanţă de vară am fost ocupat cu diverse examene, vara aceasta am recuperat şi am stat la bunici pe toată perioada verii....citește continuarea compunerii pe Compuneri despre vară

46 de comentarii:

  1. este ceva interesant aicea hriasti

    RăspundeţiȘtergere
  2. super da foarte super compunerea

    RăspundeţiȘtergere
  3. ii destul de tare compunerea.
    bv tine-o tot asa

    RăspundeţiȘtergere
  4. e buna rau rrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!

    RăspundeţiȘtergere
  5. daca asta e compunere ma fac eu popa e belea super naspa varza murata

    RăspundeţiȘtergere
  6. e cea mai rea cpmpunere pe care am ,auzito nota5,sau 6

    RăspundeţiȘtergere
  7. haha cine a scris a avut dreptate

    RăspundeţiȘtergere
  8. ma cheama ana borta si am copieto si ma pus nota7-
    asa ca e praf rau de tot

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. poate ca si-a dat seama ca ai copiat-o si deaceea ti-a pus nota ai. si sa stiu ca acel copil s-a straduit sa o compuna.

      Ștergere
  9. haha mie mia pus nota6

    RăspundeţiȘtergere
  10. cn a scris compunerea nu a avut minte sau creier in cap sau e prea mic capul sau ,punetiva capu pe umeri dragii

    RăspundeţiȘtergere
  11. cine tia scriso ne prea naspa urat

    RăspundeţiȘtergere
  12. Bai copii de 10 ani..voi chiar nu realizati ca acest copil sa straduit la aceasta compunere..stati ascunsi in fata ecranului si lasati comentarii de toata jena..faceti voi una dragii mei sa vedem..

    RăspundeţiȘtergere
  13. voi nu stiti sa apreciati nimic.iar compunerea e tare misto

    RăspundeţiȘtergere
  14. daca era cu note cred ca luam 100000000000!!!

    RăspundeţiȘtergere
  15. Da,ca o idee aceasta compunere este buna,dar daca nu ati obesrvat toti/toate iau de pe alte site_uri aceste compuneri dau ''copy + paste'' si aste e ! Am facut compunerea...Si voi o luati cu gandul ca profesorul o sa va dea nota 10 cu felicitari .Aceasta nota dragii mei se ia ,doar daca inveti.Cu alte cu vinte,pune-ti mana pe carte,(inca ceva...am cautat aceasta compunere...si pe alte site_uri cum ar fi ...nu dau acum link-ul dar era ceva cu realitatea...de la observator....si aceasta compunere a fost data ca un exemplu pozitiv (adica este frumoasa/buna) La capitotlul ''este frumoasa?'' dar in privinta gramaticii,scrisului negativ(inversul la pozitiv...nu e buna)

    RăspundeţiȘtergere
  16. doamne ce compunere scurta eu as putea sa o fac de doua pagini nu atat doamna profesoara mar omori daca mar vedea cu atat de scurta compunere

    RăspundeţiȘtergere

Spune-ți părerea despre compunerea pe care ai citit-o. Ți-au plăcut compunerile? Spune-ne! Nu ți-au plăcut? Spune-ne de ce. Așteptăm toate impresiile voastre despre textele publicate pe Compuneri pentru școală.