Caută o compunere în lista de compuneri.
Loading

Compunere - descriere ploaie, furtună

O descriere a unui colţ de natură în timpul unei ploi; o furtună cu tunete şi fulgere. Compunerea conţine elemente de descriere a unei furtuni.

Picurii mari şi grei cad furioşi din înalturi. Parcă s-au rupt zăgazurile cerului. Ploaia deasă nu are nicio milă faţă de pământul deja ticsit peste măsură de apă. Solul nu mai poate înghiţi apa care cade fără încetare de câteva ore, astfel că formează şiroie mari, care se preling la tot pasul. ...citește continuarea compunerii pe Compuneri despre primăvară

38 de comentarii:

  1. [Draguta compunere`]

    RăspundeţiȘtergere
  2. misto compunerea bv

    RăspundeţiȘtergere
  3. Nasoala!Multe greseli.

    Data viitoare poate faci ceva mai frumos *fara greseli*

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii ce faci mai bine sa tio publici shi cind o sa tio judece neplacut atunci sa vezi cum o sa te simti!

      Ștergere
    2. Stii ce faci mai bine sa tio publici shi cind o sa tio judece neplacut atunci sa vezi cum o sa te simti!

      Ștergere
  4. Care sunt acele multe greseli? Eu vad greseli in comentariul introdus de tine. Sa le luam pe rand:

    (1) cuvintele si propozitiile se despart prin spatii
    (2) la finalul unei propozitii se folosesc semne de punctuatie
    (3) cuvintele nu se pun intre asteriskuri ci intre ghilimele

    Deci cum e cu acele multe greseli ale mele?

    RăspundeţiȘtergere
  5. draguta..:D
    bv :>
    m'a ajutat la scoala

    RăspundeţiȘtergere
  6. nu vreau o descriere de furtuna vreau doar o ploaie de vara cum este natura in timpul ploii

    RăspundeţiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. nu vreau o descriere de furtuna vreau doar o ploaie de vara cum este natura in timpul ploii

      Ștergere
    2. Frumoasa chiar daca unii se plang adica frate voi ar trb doar sa va orientati dupa ea nu sa o copiati!

      Ștergere
  8. care joaca metin2 united?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma e despre compueri nu despre p...

      Ștergere
  9. este frumos dar eu caut alceva

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Auzi da un anunt pe net cand esti pe moarte....poate ne faci ziua mai frumoasa gandindu-ne ca a mai murit un prost...

      Ștergere
  10. prea mica pentru un copil de clasa a VIII-a

    RăspundeţiȘtergere
  11. ba dar e cam muca in pula mea ca imi trebiui o pagina macra

    RăspundeţiȘtergere
  12. eu am scris-o pentru scoala. foarte buna!

    RăspundeţiȘtergere
  13. e urata nici macar nu gasessc continuarea prosti sunt aia care au scriso

    RăspundeţiȘtergere
  14. buna dar c-am mic si pt mn care sunt clasa a v-a si trec pesye cateava sptamanii a 6

    RăspundeţiȘtergere
  15. si e greseala peste am gresit eu la pesye e peste

    RăspundeţiȘtergere
  16. bai nu va inteleg. descrierea e foarte frumoasa.Sa vad daca voi o faceti mai buna. Puteti sa ma judecat,dar eu mi-am spus parerea ca si voi.

    RăspundeţiȘtergere
  17. fain ai 10 dn partea mea :)

    RăspundeţiȘtergere
  18. Felicitari. Foarte frumoasa.

    RăspundeţiȘtergere
  19. Auzi fatuca compunerile descriptive incep de sus in jos
    Adica primadata nori , ceru etc

    RăspundeţiȘtergere

Spune-ți părerea despre compunerea pe care ai citit-o. Ți-au plăcut compunerile? Spune-ne! Nu ți-au plăcut? Spune-ne de ce. Așteptăm toate impresiile voastre despre textele publicate pe Compuneri pentru școală.