Caută o compunere în lista de compuneri.
Loading

Un text despre joacă cu pronume personale incluse

O compunere despre joacă, în care sunt folosite mai multe variante de pronume personal.

Noi am plecat în parc să ne jucăm. Pentru că afară e o zi frumoasă, ne-am luat cu noi o minge şi rolele. În parc ne-am întâlnit cu doi colegi de clasă. Şi ei erau în parc şi se bucurau de venirea primăverii. Ni s-au alăturat şi ne-am jucat împreună. La un moment dat nouă ni s-a făcut sete. Noi am plecat în căutarea unui magazin pentru a cumpăra ceva de băut. Am găsit un magazin, unde era vânzător un bătrân. Dânsul ne-a spus: "O să vă doară gâtul dacă beţi apa rece direct de la frigider." Noi l-am ascultat şi am aşteptat câteva minute, să se mai încălzească apa. Apoi ne-am întors în parc şi ne-am jucat mai departe, împreună cu ceilalţi copii. Într-un târziu mi-am amintit că am lecţii de făcut şi i-am anunţat pe colegii mei de clasă că mă întorc acasă. Le-am spus şi lor să facă la fel, după care m-am îndreptat grăbit spre blocul în care locuiesc.

81 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. ce inseamn goo?

      Ștergere
    2. vroia sa zica good

      Ștergere
    3. asta nu stie ce good

      Ștergere
    4. gooooooooooooooooooooooooooooooooooooood harlem shake

      Ștergere
    5. sunteti prosti -_-

      Ștergere
    6. e mai lasatima .aici e comentarii nu chat. daca chiar ii, intrati pe chat nu

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. da compunere cu titlul povestea pronumelui nu aveti?

      Ștergere
  3. o tema foarte buna pentru mine eu o so copii ca tema

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ce frumoasa compunere.O sa imi fac tema la romana

      Ștergere
  4. m-a ajutat foarte mult ♥♥♥:)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu tea ajutat pe tine ci pe mine

      Ștergere
  5. foarte frumoasa compunerea , bravo

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
  6. nu are nici un inteles foarte urata pentru ca nu ati stiut cum sa puneti semnele de punctuatie

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

      Ștergere
    2. Chiar asa,nu prea cred,mie mi-a placut!

      Ștergere
    3. parca tu ai stii sa scrii cu semne de punctuatie.ce are compunerea?este foarte frumoasa!!!

      Ștergere
    4. parca tu ai stii sa scrii cu semne de punctuatie.ce are compunerea?este foarte frumoasa!!!

      Ștergere
  7. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundeţiȘtergere
  8. E tare , m-a ajutat , va multumesc !

    RăspundeţiȘtergere
  9. nu prea respecta partile unei compuneri

    RăspundeţiȘtergere
  10. E CEA MAI FRUMOASA COMPUNERE
    ?

    RăspundeţiȘtergere
  11. Răspunsuri
    1. de ce ai scris "imi" daca ai scris "numi" si corect se scrie nu-mi

      Ștergere
    2. si unde te doare daca nu scriem corect

      Ștergere
  12. frumoasa dar ii trebuie linie de dialog

    RăspundeţiȘtergere
  13. Acest comentariu a fost eliminat de administratorul blogului.

    RăspundeţiȘtergere
  14. Nu prea are un sfarsit. Dar , ce conteaza? a fost de folos ca sa ne inspiram :*

    RăspundeţiȘtergere
  15. este buna dar am luat 4 deci e varza

    RăspundeţiȘtergere
  16. haideti ma ca am glumit am luat 10 da nu iam spus lu domnisoara diriginta ca e dupa net asa ca bafta f.m.m

    RăspundeţiȘtergere
  17. este foartee buna va multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  18. a fost un compunere buna aajutat foarte mult

    RăspundeţiȘtergere
  19. Răspunsuri
    1. si ce aI VREA DE LA UN COPIL DE 7ANI

      Ștergere
  20. Suuper:X...M`ati ajutat .. Mss!<3

    RăspundeţiȘtergere
  21. nu stiu ce sa zic e atre am luay 10

    RăspundeţiȘtergere
  22. este o cumpunere cam plictisitoare si prea mica

    RăspundeţiȘtergere
  23. da eu sunt clasa a 5-a si copii asa compunere. poooozzzoooor mie :^)

    RăspundeţiȘtergere
  24. super :) m`a ajutat mult . am luat 9 :) multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  25. tareeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee/marfa

    RăspundeţiȘtergere
  26. sper sa eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeecat de misto este

    RăspundeţiȘtergere
  27. TARE SUPER BELEA'L;;L,KKNYH][

    RăspundeţiȘtergere
  28. e frumoasa am luat nota10

    RăspundeţiȘtergere
  29. am luat 9 dar sunt fericita

    RăspundeţiȘtergere
  30. naspa super naspa cel mai naspa am pomenit de groaznic doamne ce cap patrat a facut-o

    RăspundeţiȘtergere
  31. trebuia putin mai scurra si era perfecta

    RăspundeţiȘtergere
  32. uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    RăspundeţiȘtergere
  33. Mulţumesc! Chiar o să mă ajute. :'D

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce frumos esti ma tom kaulitz

      Ștergere
  34. dddddddddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa este foarte frumoasa

    RăspundeţiȘtergere
  35. uuuuuuaaaaaaauuuuuuuu este fffffffooooaaaarrrtttteeee frmossssssssssss

    RăspundeţiȘtergere
  36. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundeţiȘtergere
  37. Ms pentru inspiratie chiar nu stiam despre ce sa scriu

    RăspundeţiȘtergere
  38. Răspunsuri
    1. Ba are logica. Dar voi nu stiti sa apreciati munca unui om. Compunerea e foarte frumoasa. Felicitari 1

      Ștergere
  39. o colega de a mea a scris-o si a fost de nota zece!!!!!!
    Are si logica!!!

    RăspundeţiȘtergere
  40. e o compunere frumoasa si de nota zece !!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  41. cu toate tipurile de pronume va rog

    RăspundeţiȘtergere
  42. ce fraieri sunteti ca acest text e minunat

    RăspundeţiȘtergere
  43. hgyti hi is google id filis

    RăspundeţiȘtergere
  44. Mama ce misto , oricum sunteti prosti cu goo vostru

    RăspundeţiȘtergere
  45. frumoasa ma va ajuta mult la tema de la romana sa in fine nu imi ajungea tot da ii de mare ajutor da nu avea prea multe pronume

    RăspundeţiȘtergere

Spune-ți părerea despre compunerea pe care ai citit-o. Ți-au plăcut compunerile? Spune-ne! Nu ți-au plăcut? Spune-ne de ce. Așteptăm toate impresiile voastre despre textele publicate pe Compuneri pentru școală.