Caută o compunere în lista de compuneri.
Loading

Compunere - O zi în lumea viselor

O zi în lumea viselor este o compunere despre reverie, despre imaginaţie şi despre o călătorie în propria-mi plăsmuire a minţii.

Imaginaţia îmi joacă feste. Cu toate că pare ireal, păşesc cu încredere în lumea visului, o lume concretă pe care o pipăi cu ochii minţii. Mă cufund în această lume iluzorie pentru a nu ştiu câta oară, dar, spre deosebire de ultimele dăţi, acum sunt relaxat şi binedispus. Mă uit în jur şi văd cum totul se transformă după cum doresc eu. Nimic nu mă supără şi toate îmi sunt pritene. Natura, casa, şcoala, profesorii, colegii îmi zâmbesc, iar eu cu un singur gest nespus îi prefac în lumină şi culoare. O lumină care mă umple de bucurie şi speranţă şi care mă face să vreau să merg mai adânc în lumea în care îşi are casa reveria. Mă împresoară animale vesele, copii voioşi cu care alerg într-un joc neîncetat. Împreună alunecăm pe o pantă care duce spre inima visului şi acolo dansăm îmbătaţi de atmosfera de basm pe care o imaginez eu. În această lume toate activităţile plictisitoare sunt nostime, toate feţele posomorâte ale copiilor sunt fericite, şcoala devine un loc de joacă şi uimire, iar profesorii se prefac în zâne bune, care îmi îndeplinesc orice dorinţă. Părinţii devin grijulii precum bunicii, iar prietenii se transormă în fraţi buni, cu care poţi traversa lumea în lung şi-n lat. Timpul s-a oprit. Dintr-un râu ce curge rapid a devenit un lac cu apă lină, pe luciul său neexistând nicio urmă de agitaţie. Liniştea absolută mă cuprinde şi îmi şopteşte tainic o poveste pe care nu o înţeleg. Convins că povestea este nespus de frumoasă, vreau să o aud din nou. Dar e prea târziu. Ca la un semn uşa realităţii se deschide şi un suflu puternic mă extrage din lumea viselor. Nu am timp decât să murmur câteva gânduri: "În câteva ore mă voi întoarce din nou aici!" Deja sunt treaz. Ziua în lumea viselor s-a terminat, o nouă zi în lumea realităţii începe.

31 de comentarii:

  1. e super frumoasa compunerea asta.m-a impresionat foarte mult

    RăspundețiȘtergere
  2. super tema si este foarte bine comentata cred ca le este de folos multor persoane ms

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumosa. bravo!

    RăspundețiȘtergere
  4. sunt profesor la limba si literatura romana>>>la ora mea aceasta compunere ar lua direct nota 4. nu m-a
    a impresionat!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daca esti profesor de ce nu scrii cu litera mare la inceputul frazei?

      Ștergere
    2. la ora mea ar lua nota 1

      Ștergere
    3. daca esti profesor dece ai scris nu m-a....a impresionat???

      Ștergere
    4. e destul de buna compunerea :) . am luat un 9 cand am citit astaa :))))

      Ștergere
  5. slaba compunerea!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  6. e super frumoasa compunere ma ajutat foarte mult.Sper sa mai faci si alte compuneri la fel de frumoase

    RăspundețiȘtergere
  7. e super frumoasa compunere ma ajutat foarte mult.Sper sa mai faci si alte compuneri la fel de frumoase

    RăspundețiȘtergere
  8. misto mrs ca o sa iau zece sigur te pricepi nu te supi da cati ani ai ?

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte frumos , m-a impresionat mai ales vocabularul. pe o scara de la 1 la 10 ai lua 11

    RăspundețiȘtergere
  10. NU mai cometa iti pun si tie nota 2

    RăspundețiȘtergere
  11. Super tare mersi.mult :)

    RăspundețiȘtergere
  12. Ffffffooooaaarrtteee ttttaaarrree fffrrraaattteeee!!!!!!!

    RăspundețiȘtergere
  13. Hahahahahahhahahahahahahanahahahahahajahahahahahahhahahahahahahahahahahhahahahahahahahahahahahahhhhhhhhaajajahahahahahahahajah agha jahahahaahahahahahahahahahahahahahahahahahhahahahahaahaajah super!

    RăspundețiȘtergere
  14. Mie imi place . Dragutzza compunere ! Bravo !

    RăspundețiȘtergere
  15. Sper sa nu ma prinda profesorul..

    RăspundețiȘtergere
  16. super tare compunerea......................am copiat-o pe caiet si mi-a dat 10

    RăspundețiȘtergere
  17. SUPER compunerea!!... sper sa ii placa profei mele

    RăspundețiȘtergere
  18. Frumoasa dar mai trebuie imbunatatita!!

    RăspundețiȘtergere
  19. Sunt pofesor de limba și literatura romana la ora mea ar lua nota 8

    RăspundețiȘtergere

Spune-ți părerea despre compunerea pe care ai citit-o. Ți-au plăcut compunerile? Spune-ne! Nu ți-au plăcut? Spune-ne de ce. Așteptăm toate impresiile voastre despre textele publicate pe Compuneri pentru școală.