Caută o compunere în lista de compuneri.
Loading

Clasa mea e cea mai curată

O compunere cu titlul Clasa mea este cea mai curată.

O sală de clasă curată, cu flori la fereastră
Clasa în care învăţ eu este bine îngrijită. De curăţenia ei se ocupă doamna de serviciu. În fiecare zi când venim la şcoală clasa ne aşteaptă curată şi primitoare. Dar nu doar doamna care se ocupă cu căreţenia este responsabilă de modul în care arată clasa. Colectivul clasei mele are o mare grijă să păstreze curăţenia. Noi nu aruncăm hârtii pe jos şi avem mare grijă să nu intrăm cu papucii murdari în sala de clasă. Noi acordăm o mare atenţie şi mobilierului din clasă: nu scriem pe bănci cu pixul şi nu scrijelim pe pereţi. În plus, ne asigurăm ca tabla să fie bine ştearsă, iar buretele cu care ştergem tabla să fie în permanenţă curat. Nu în ultimul rând clasa mea arată curată şi îngrijită şi datorită florilor de la fereastră, flori pe care colegele mele le udă în fiecare zi.

Clasa mea este cea mai curată din şcoală şi din acest motiv este o adevărată plăcere să petrec în ea câteva ore în fiecare zi.

26 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. tot spunea căreţenia nu curătenia

      Ștergere
  2. mamaaa sa ai dea dumnezeu sanatate daca nu era ia loam 2 la teza

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E o compunere foarte proasta

      Ștergere
    2. Nu are sents a doua linie.

      Ștergere
    3. Prost esti tu! compunerea e geniala!

      Ștergere
    4. Prost esti tu! compunerea e geniala!

      Ștergere
  3. Răspunsuri
    1. Este foarte mica pentru classa a-3-a

      Ștergere
  4. Asta e compunere????????? pai nici fratemiu de cls. | scrie compuneri mai misto

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In primul rand, nu trebuia sa scrii cuvantul "nici". Ai facut ca propozitia sa nu aiba nici un inteles. In al doilea rand, nu cred ca fratele tau scrie compuneri mai frumoase. Iar in ultimul rand, de unde stii ca autorul/a nu era de clasa I?

      Ștergere
  5. da e praf sa nu mazgalim pereti ce comp e asta de clasa 2

    RăspundeţiȘtergere
  6. Sa faci o compunere mai buna asta este praf.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Este o compunere frumoasa si minunata asta o spune o eleva de clasa a 5 a C

      Ștergere
  7. foarte frumos text-ul,minunat ce sa mai zic ma lasat cu gura cascata cel care a scris acest text se vede ca e un istet.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. cine scrie asemenea lucrururi este e un megemege istet eu cred ca e de clasa a 8 a

      Ștergere
  8. e foarte bun textul . daca eu as fi profa acestui copil sau om iasi da un 10+ , pe bune e extraordinal.
    bravo bravo 10+

    RăspundeţiȘtergere
  9. frmos pt un copil de clasa a3a bv tie!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere

Spune-ți părerea despre compunerea pe care ai citit-o. Ți-au plăcut compunerile? Spune-ne! Nu ți-au plăcut? Spune-ne de ce. Așteptăm toate impresiile voastre despre textele publicate pe Compuneri pentru școală.