Caută o compunere în lista de compuneri.
Loading

O întâmplare amuzantă la şcoală - Pisica

Compunere despre o întâmplare amuzantă la şcoală: Pisica mea cea nouă

Zilele trecute la şcoală am avut parte de o păţanie, amuzantă spun eu, cu noul telefon pe care mi l-au luat părinţii. Ştiind cât de mult îmi doresc un telefon mobil frumos, părinţii mi-au luat de ziua mea un Iphone 4. Este un telefon foarte, foarte frumos, pe care orice elev şi-l doreşte. Printre multele funcţii deosebite pe care le are, redă foarte bine tonurile de apel. Din dorinţa de a-mi impresiona colegii, cu claritatea sunetelor pe care poate să le redea, am instalat ca ton de apel un miorlăit de pisică. Dar nu orice fel de miorlăit, ci unul incredibil de real. A doua zi la şcoală, le-am arătat colegilor telefonul meu mobil mult dorit. Au fost impresionaţi. L-am rugat pe Andrei să mă sune pentru a auzi tonul de apel. Din telefon s-a auzit: miau, miau, miau. Era atât de credibil încât un coleg care trecea pe lângă noi s-a oprit şi m-a întrebat dacă am adus o pisică la şcoală.

Demonstraţia făcută cu noul meu telefon a fost întreruptă de sunetul clopoţelului. Am intrat în clasă, în grabă, uitând complet de faptul că nu am închis sunetul telefonului. Doamna de matematică a deschis uşa, iar liniştea de rigoare s-a instalat în clasă. După ce catalogul a fost strigat, din spatele clasei, de la cuier, unde erau aşezate hainele noastre, s-a auzit un miorlăit de pisică. Miau, miau, miau se auzea, iar pentru moment s-a aşternut linişte în clasă. Apoi miorlăitul a continuat: miau, miau, miau. Colegii au început să râdă şi se uitau unii la alţii veseli. Doamna de matematică ne-a privit pe un ton serios şi ne-a întrebat ce se întâmplă. Şugubăţ cum este el, Andrei a răspuns în locul tuturor: este pisica lui Sebastian. Şi a continuat: i-au luat părinţii o pisică şi el a venit cu ea la şcoală. Nu a terminat bine de spus aceste cuvinte, că toţi copiii au început să râdă din nou, mai tare decât înainte.

Auzind acestea, doamna de matematică m-a întrebat cum îmi permit să vin cu animale la şcoală şi mai ales la ora dânsei. M-am ridicat în picioare şi năucit de cuvintele lui Andrei am bânguit un răspuns, pe un ton ruşinat: Doamnă, nu este adevărat, nu am pisică şi în plus eu am alergie la pisici! În tot acest timp copiii chicoteau în permanenţă şi vociferau. Din când în când, din spatele clasei, miorlăitul de pisică se făcea auzit printre râsetele copiilor.

Doamna s-a ridicat şi ea în picioare şi s-a îndreptat spre mine ameninţător. Mi s-a adresat pe un ton autoritar: dacă în în următoarea clipă nu scoţi pisica de unde ai pitit-o, mă duc la director. În timp ce eu adăugam: Dar nu este adevărat, eu ... , am aruncat o privire spre Andrei. L-am văzut cu telefonul său în mână. Atunci m-am prins de năzbâtia lui. Poznaşul îmi dădea de zor bip-uri, iar telefonul mea s-a transformat într-o veritabilă pisică. Am început şi eu să râd şi i-am explicat doamnei tărăşenia. M-am îndreptat către haina în care era "pisica mea" şi i-am arătat telefonul doamnei. Când a văzut telefonul, care brusc a început să miorlăie, a început şi ea să râdă. Clasa s-a pus şi ea pe chicotit. Şi am ţinut-o aşa câteva minute bune.

Într-un final doamna ne-a rugat să ne oprim din râs, iar pe mine m-a rugat, zâmbind desigur, să nu mai ţin pisica nemâncată, pentru că s-ar putea să miorlăie toată ziua. Mi-am cerut scuze pentru cele întâmplate şi am promis că nu se va mai întâmpla aşa ceva. Iar mie mi-am promis ca de fiecare dată când voi intra în clasă să verific telefonul şi să-i opresc volumul. Nu de alta, dar poate pe viitor la tonuri îmi voi pune un sunet de câine sau chiar de urs, iar atunci în loc de râs ne vom alege cu o sperietură pe cinste.

77 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. da este frumoasa dar este,prea lunga,mie imi trebuie o compunere mai scurta ,cum ra fri de 7 -10 randuri .in orice caz foarte frumos!:X

      Ștergere
    2. este wow kiti kat
      miau a fost taare mai multe comentarii hahai nu va sfiiti wow

      Ștergere
  2. UNDE GASESC SHI EU O INTAMPLARE HAIOASA?

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. in pizda matii.....!!!

      Ștergere
    2. frumos ...dar mie imi trebuie o compunere mai scurta

      Ștergere
    3. amuzant dar si mie imi trebuie una mai scurta

      Ștergere
    4. frumos dar nu ai si alta mai scurta?

      Ștergere
    5. foarte frumoasa zici ca suntem noi la ora de made

      Ștergere
  3. Mai gaseşti aici > http://compuneripentruscoala.blogspot.com/2009/12/compunere-o-intamplare-amuzanta-la.html o întâmplare amuzantă.

    RăspundeţiȘtergere
  4. Răspunsuri
    1. pai ce ma prietenas,asta-i raspuns la tine??? cred ca esti prost de nici nu stii sa vorbesti nici sa scrii!

      Ștergere
    2. da, are dreptate!

      Ștergere
    3. Bine amu. ce sai faci daca nu are ce sa scrie :))) hai lasatil in pace :d

      Ștergere
    4. hahahah la ........ aceasta ...............9090909090909090909

      Ștergere
  5. Răspunsuri
    1. bine k nu avea setet alt ton!

      Ștergere
  6. Răspunsuri
    1. da are dreptaate e FRUMOASA...nu am ke sa komentez k la alte kompuneri foarte naspa...dar...eo tot mai kaut o kompunerre amuzanta..pt ora de romana.....!!as vrea sa o iau pasta da nuj k profa vrea sa o inventam noi sh eo nu vreau aja k kaut pe net!!sper sa gasesk una!

      Ștergere
    2. si eu fac acelasi lucru ca si tine, doar ca pentru ora de engleza! da, o sa mai caut ca nu stiu daca ii place doamnei.

      Ștergere
    3. Etare compunerea am luat 10 chiar dak e fictiune

      Ștergere
  7. mda misto ,,pisica'' ta na ce sa zic sa stic a si mie mi sa intamplat un lucru asemanator numai ca cu un sunet de vaca

    RăspundeţiȘtergere
  8. super! asta chiar e o intamplare hazlie! e foarte tare. multumim ca ne-ai impartasit si noua experienta ta atat de amuzanta si ca ne-ai facut sa radem!

    RăspundeţiȘtergere
  9. Este tare dar nu e ce-a care imi trebuie mie pentru ora de romana ! Dar continua tot asa ,chiar daca unii iti spun ca nu e frumoasa sau alte comentarii !!!!!!!!!!!!!!!! ESTI TARE!!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  10. Ce tare e compunerea!!!!! Eu nu pot sa cred ca am intrat pe compuneri pe timp de vacanta de vara!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  11. ba de ce bu ai scris Iphone 5 :)))

    RăspundeţiȘtergere
  12. este ce mai amuzanta compunere cu ceea ce am vazut am luat 10 la scoala si eu si prietena mea este mobilul meu dorie este grozaf OK!!!!!!!!!!!
    nume:pa si ti

    RăspundeţiȘtergere
  13. cea mai tare intamplare.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. dadada ms ce sa fac daca is un geniu

      Ștergere
  14. ba desteptule dar tu sti sa scri,ei bine mie mi-a placut ce zici cu drag ANDRADA

    RăspundeţiȘtergere
  15. eu iubesc pe cosmin dar nici la prietena mea cea mai buna marina nu iam zisss

    RăspundeţiȘtergere
  16. Compunerea e f. frumoasa dar daca pomeneai de orice alt telefon infara de apple era si mai frumoasa :D

    RăspundeţiȘtergere
  17. imi trebiue o compunere mai scurta dar in rest este frumoasa

    RăspundeţiȘtergere
  18. este foarte frumoasa, si este foarte folositoare. mersi :)

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. a da si am inlocuit pisica cu un alt animal :P

      Ștergere
  19. preeeeeea lunhaaaaaaaaadfaaaaaaaaaa

    RăspundeţiȘtergere
  20. foarte frumoasa compunerea
    imi place mult

    RăspundeţiȘtergere
  21. Multumesc, chiar m a ajutat...pe mn m a ajutat la franceza ft mult deoarece la intensiv ne cere compuneri foarte lungi(200-250 cuvinte), si cum ne a dat o compunere la alegere si nu stiam ce sa scriu am dat de aceasta compunere foarte haioasa!

    RăspundeţiȘtergere
  22. Foarte tare!O sa mai iau compuneri de aici!Bafta in continuare!{bY Kr!pt[ON]}

    RăspundeţiȘtergere
  23. compunere de rahat !!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  24. este foarte tare dar imi trebuie una scurta foarte scurta

    RăspundeţiȘtergere
  25. ba nu va mai injurati muie la toti milogi sugeti pula cacati draq

    RăspundeţiȘtergere
  26. tare compunerea dar lungaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    RăspundeţiȘtergere
  27. da e foarte frumoasa iar pentru ce ce au zis ca e prea lunga puteti copia doar ceea ce este mai important si asa o faci mai scurta bv celui ce a facut compunerea

    RăspundeţiȘtergere
  28. ma desteptilor...daca vi se pare prea lunga mai scurtatio.chiar trebuie sa va faca el toata treaba?
    recunosc ca si eu am copiato ca nus bun la compuneri da am facut ceva(P.S. e super compunerea)

    RăspundeţiȘtergere
  29. Compunera e buna si o pot prelucra !
    P.S cum ti-a venit inspiratia?

    RăspundeţiȘtergere
  30. nuam mAI RIS ASA NICIODATA

    RăspundeţiȘtergere
  31. Asta mi s-a intamplat mie de ziua mea la ora de romana.Si eu aveam ton cu pisica.

    RăspundeţiȘtergere
  32. asta mi sa intamplat si mie dar cu ub Samsung Galaxi S 3

    RăspundeţiȘtergere
  33. Am luat un 10 la romana cu compunerea ta :))))))))))

    RăspundeţiȘtergere
  34. foarte tare,dar mai scurta nu se poate

    RăspundeţiȘtergere

Spune-ți părerea despre compunerea pe care ai citit-o. Ți-au plăcut compunerile? Spune-ne! Nu ți-au plăcut? Spune-ne de ce. Așteptăm toate impresiile voastre despre textele publicate pe Compuneri pentru școală.