Caută o compunere în lista de compuneri.
Loading

O compunere despre casa mea (casă)

O scurtă descriere a unei case cu curte, utilă pentru o compunere cu titlul Casa mea. Vezi şi O compunere despre casa mea (apartament)

Casa în care locuiesc eu are o curte mare cu mulţi pomi. Legătura între poartă şi casă este asigurată de o alee pietruită. Vara, în jurul aleii, creşte o iarbă deasă, care se aseamănă cu un covor bine îngrijit. Privită de la depărtare, casa în care locuiesc aduce cu o casă din povești. Personajul care dă viaţă curţii mele de basm este căţelul meu, Grivei. Vesel şi mereu cu chef de joacă, căţeluşul meu drag şi scump mă întâmpină cu o ploaie de lătraturi de fiecare dată când mă întorc de la şcoală.

Trecând prin sufrageria mare, cu pereţi coloraţi, în mijlocul căreia tronează un televizor mare cu ecran plat şi o canapea pufoasă şi comodă, ajungi în camera mea. De cum deschizi uşa, te simţi precum Alice în ţara minunilor. Camera este bine luminată de ferestrele largi și are pereţii vopsiţi în roz. Patul şi biroul au culoarea roşie, iar pe jos este aşternută o mochetă cu model floral. De pe pereţi îmi zâmbesc afişe cu personajele mele preferate din desenele animate: Fetiţele Powerpuff şi fetele din Spioanele.

Dulapul din colţul camerei are culoarea albastră. Dacă deschizi larg uşile, din dulap zâmbesc hăinuţele mele viu colorate, frumos aranjate, unele lângă altele. Dintre toate hainele care sunt în dulap, cel mai mult îmi place o rochiţă roşie, care aşa cum spune mama, mă face să seamăn cu Scufiţa Roşie.

Colegele mele m-au vizitat de multe ori şi au fost plăcut impresionate de casa mea, dar mai ales de camera mea.

49 de comentarii:

  1. da eu am crezut ca e denspre casa da aici e scris denspre curtea meav rau

    RăspundeţiȘtergere
  2. sa ma scuzati da sa scriti care tema va dam ok

    RăspundeţiȘtergere
  3. @ionela - Compunerea este despre o casa, casa mea, doar ca prin casa nu se intelege distanta dintre pereti si ce se gaseste intre acestia. Casa mea inseamna tot locul in care traiesc, inclusiv curtea. Daca tu stai la casa si iesi in curte sa te joci, unde te joci la tine acasa sau la vecini? Oricum, aliniatele 2, 3 si 4 sunt strict despre ce exista intre peretii casei.

    RăspundeţiȘtergere
  4. scriti va rog o compunere de la oras da nu de la tara:D

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. fiecare scrie despre casa lui nu despre ce vrei tu

      Ștergere
  5. dc sa scriem de vreti voi daca el asa spune ca ii casa lui naveti decat sa comentati

    RăspundeţiȘtergere
  6. scrie o compunere despre camera mea

    RăspundeţiȘtergere
  7. Răspunsuri
    1. urata poezie eu amcrezut ca e despre casa lui dar el imi arata curtea lui:)) uuuuuuu dupa el si dupa curtea luni oarba dupa masa

      Ștergere
    2. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
  8. sunteti koncenie?el sia descris camera normal ba chiar supet si a puso voi scrieti mai bine sau ce?

    RăspundeţiȘtergere
  9. se da mare ca are o casa frumoasa mare branza casa lui mare si pote fi mare dar poate fi urata in realitate

    RăspundeţiȘtergere
  10. e super...dar cui ii mai plce fetele powparf si spioanele..sa fim seriosi

    RăspundeţiȘtergere
  11. zobbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb:)

    RăspundeţiȘtergere
  12. am luat un 2 pt ea ca era copiat dar daca o faceam u luat 10+

    RăspundeţiȘtergere
  13. e misto dar oare e buna prntru nota 10 dddddddddddddddddddddaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    RăspundeţiȘtergere
  14. naaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssssspppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppa

    RăspundeţiȘtergere
  15. Compunerea asta e SUPPERRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  16. Compunerea e foarte buna!

    RăspundeţiȘtergere
  17. hmmm.....pidari shi ...blea ... astai compunere..astai o shtersatura de cur:D:D:D gandon shel cari o scris aceasta compunere ... ..blea va trebu o pizdeala sa nu va puteti scula de jos...karo4 pidari altceva nu va pot spune...suka..gandoni....ibati

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ce e cu tine vorbeste mai frumos .........se vede cit de educat esti,daca tie nu ti-a placut nu inseamna ca la toti nu le place

      Ștergere
    2. Auz ai Compunerea ca lume duti tu intrun loc

      Ștergere
  18. Asta este o compunere frumoasa

    RăspundeţiȘtergere
  19. e buna..m-am inspirat si eu putin..)

    RăspundeţiȘtergere
  20. Dragutica,acceptabila pentru un 8-9

    RăspundeţiȘtergere
  21. eu am primit 10 petruasta

    RăspundeţiȘtergere
  22. Continua, compunerea e chiar buna!

    RăspundeţiȘtergere
  23. trebuia sa fie o compunere despre casa....daca era despre curte mergea

    RăspundeţiȘtergere

Spune-ți părerea despre compunerea pe care ai citit-o. Ți-au plăcut compunerile? Spune-ne! Nu ți-au plăcut? Spune-ne de ce. Așteptăm toate impresiile voastre despre textele publicate pe Compuneri pentru școală.