Caută o compunere în lista de compuneri.
Loading

Compunere despre mine - autoportret, autodescriere

Compunere despre mine (autoportret, autodescriere, autobiografie) -  subiectul un băiat de 12 ani, cu pasiuni sportive

Numele meu este Vasile Ionescu şi am 12 ani. Sunt elev în clasa a 5-a B, la Şcoala Generală nr 110 din Bucureşti. Mai am o soră, pe care o cheamă Maria şi pe care o iubesc foarte mult.

Îmi place foarte mult la şcoală pentru că învăţ multe lucruri noi, dar şi pentru că mă întâlnesc cu colegii mei, care îmi sunt şi prieteni. Materiile mele preferate sunt matematica, sportul şi limba engleză. Profesorii mei preferaţi sunt: doamna de limba engleză şi profesorul de istorie, pentru că sunt persoane calme, care ne explică cu răbdare ori de câte ori nu înţelegem sau avem nelămuriri. De asemenea doamna dirigintă îmi place foarte mult, pentru că este apropiată de noi, astfel că noi o considerăm pe dânsa ca pe a doua noastră mamă.

Pe lângă materiile la care trebuie să înveţi, îmi place foarte mult şi sportul. Cred că atunci când voi fi mare voi merge la un liceu sportiv, iar apoi la o facultate sportivă. Dintre sporturi cel mai mult îmi place fotbalul. Aproape la fiecare oră de sport noi jucăm forbal, dar şi în unele zile după ce ies de la şcoală. Mi-ar face multă plăcere ca atunci când voi fi mare să ajung un jucător de fotbal celebru, aşa cum sunt fotbaliştii mei preferaţi: Gheorghe Hagi şi Adrian Mutu. Echipele de fotbal pe care le prefer sunt Steaua Bucureşti şi Universitatea Craiova.

În timpul liber îmi place să joc fotbal, aşa cum spuneam, dar mai am şi o serie de alte pasiuni. Printre aceste pasiuni se numără navigarea pe internet şi jocurile online, dar şi chatul pe internet cu colegii de şcoală sau prietenii mei. Atunci când vremea îmi permite, îmi place să fac drumeţii împreună cu părinţii, motiv pentru care părinţii mei mi-ai cumpărat un "mountain bike" cu 18 viteze de care sunt foarte mândru. Primăvara şi vara îmi place foarte mult să merg cu rolele în parc, iar dacă există puţin vânt să înalţ un zmeu.

71 de comentarii:

  1. ms mai ajutat foarte mult e chiar super

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nhai pt ceee :P:P:P

      Ștergere
    2. mersi mea fost de folos.................

      Ștergere
    3. super tare frate?;)

      Ștergere
    4. Mersi mai ajutat foarte mult

      Ștergere
  2. super mi-ai dat o sursa de inspiratie..ms.

    RăspundeţiȘtergere
  3. uuuuuuuuurrraaaaattt

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu e adevarat e o compunere reusita!

      Ștergere
    2. O compunere foarte frumoasa, felicitari !!

      Ștergere
  4. La varsta ta ee destul de bun :)

    RăspundeţiȘtergere
  5. mi-ai dat multe idei mersi.

    RăspundeţiȘtergere
  6. Ms mult... miai dat multe idei:*:*pop

    RăspundeţiȘtergere
  7. AM LUAT 10 LA ROMANA MS MULT

    RăspundeţiȘtergere
  8. oribilaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    RăspundeţiȘtergere
  9. esti la fel ca mn :X nuti palce scoala iti plac vacantele si vrei sa ajungi la un liceu sportiv:X unde sunt cele mai usoare ore:X

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu-i chiar asa usor la liceul sportiv eu merg la liceu sportiv si imi place dar este totusi si putin greu tr. se fi elastic

      Ștergere
  10. ms mult mai inspirat foarte tare ;)
    poate iau un 10 la rpmana:P

    RăspundeţiȘtergere
  11. bravo,iti multumesc,m-ai ajutat foarte mult!!!

    RăspundeţiȘtergere
  12. MERSI MULT MAI AJUTAT !!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  13. miersiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii , dar nu ma ajuta :(

    RăspundeţiȘtergere
  14. Ms cHIr Ma iNsPirAt..:*:*:*

    RăspundeţiȘtergere
  15. eu credeam k kiar e clasa a3a...sincer cati ani ai?

    RăspundeţiȘtergere
  16. super ma ajutat am luat 10

    RăspundeţiȘtergere
  17. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundeţiȘtergere
  18. Super tare..ma ajuta enorm ..ms,si apropo SUPERA COMPUNEREA BV !!!!

    RăspundeţiȘtergere
  19. bravo ,ma inspirat 100% !@@#!@#!@# !@#!@# Mersi mult/ paaaaaa

    RăspundeţiȘtergere
  20. :DDD jucati CS 1.6 daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. tariasca CS 1.6 si compunere lui (y)

      Ștergere
  21. :ZZZZZZZ
    A
    XXXxxxXXXxxxXXXXxxxxXXXXXXxxxxxx

    RăspundeţiȘtergere
  22. ai talent in a scrie compuneri
    ms

    RăspundeţiȘtergere
  23. E nasparlie ,de cls a4 a........mmm

    RăspundeţiȘtergere
  24. nu e facuta cu talent sunt chestii generale

    RăspundeţiȘtergere
  25. e buna doar ca schimbati si voi

    RăspundeţiȘtergere
  26. superrrrrrrrrrrrrrrrr

    RăspundeţiȘtergere
  27. tare frate mai ajutat so mult mersi!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  28. ms tipule mai ajutat...fara tine lu-am 4 direct ca nu aveam inspiratie de la tn ms mult :) :) :) daca aveai si cv in engleza... :) :) :)

    RăspundeţiȘtergere
  29. Sa fiu sincer mie mia placut ...dar oricum va trebui si sa schimbi tu ceva ca aia e compunerea "lui" ..dar e BUNA.. Am folosit cateva idei.

    RăspundeţiȘtergere
  30. de cacat ma phis pe ia
    ce naspa

    RăspundeţiȘtergere
  31. Mersii mulllttt chiarr daca nu am citit-o :P

    RăspundeţiȘtergere
  32. Dar unde e portretul fizic si moral ??? e 50% buna

    RăspundeţiȘtergere
  33. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

    RăspundeţiȘtergere
  34. M-ai ajutat mult ! iti multumesc
    !!

    RăspundeţiȘtergere
  35. ce clasa esti ? A II-a cumva? ca e cam nasoala.prea simpla.
    plus ca ai un vis naspa.
    p.s. eu urasc fotbalul.

    RăspundeţiȘtergere

Spune-ți părerea despre compunerea pe care ai citit-o. Ți-au plăcut compunerile? Spune-ne! Nu ți-au plăcut? Spune-ne de ce. Așteptăm toate impresiile voastre despre textele publicate pe Compuneri pentru școală.