Caută o compunere în lista de compuneri.
Loading

Compunere - Despre familia mea

Compunere - Despre familia mea, formată din părinţi şi doi fraţi; descrierea părinţilor, descrierea fraţilor; portret părinţi şi fraţi.

Familia mea este formată din patru membri: mama, tata, sora mea şi eu. Împreună formăm o familie fericită.

Mama mea este profesoară de limba germană la Liceul Mihai Viteazu din Bucureşti. Ei îi place foarte mult să lucreze cu copiii, iar copiii o îndrăgesc pentru că este o profesoară bună şi nu obişnuieşte să dea note mici. Acasă, mama mea se comportă cu mine şi cu sora mea la fel ca cu orice elev de-al ei, când vine vorba de şcoală. Ne verifică lecţiile şi ne pune să învăţăm, deoarece, spune ea, fără şcoală un om nu poate realiza nimic în viaţă. Ca părinte, mama este un om extraordinar de bun, nu mă ceartă, decât atunci când fac vreo năzbâtie ieşită din comun. Mama mea este şi o bună gospodină, mai ales pe parte de dulciuri. Face nişte prăjituri delicioase!

Tatăl meu este inginer la o firmă de construcţii. El munceşte foarte mult, de dimineaţa până seara, motiv pentru care nu ajunge devreme acasă. Cu el îmi petrec timpul mai ales la sfârşitul de săptămână. Atunci mergem împreună la pescuit, pe balta din apropierea oraşului, mergem pe stadion la meciurile de fotbal ale echipei din localitate. Atunci când timpul îi permite facem şi excursii la munte, mai ales iarna, pentru a schia. Tatăl meu este un schior grozav! Mi-a insuflat şi mie dragostea pentru munte şi pasiunea de a schia.

Sora mea este mai mică decât mine şi elevă în clasa a II-a. Mie îmi revine de multe ori sarcina de a o ajuta la lecţii. Nu mă supăr pentru acest lucru şi ori de câte ori îmi cere ajutorul sunt alături de ea şi încerc să o ajut. Uneori mă gândesc ce bine ar fi fost dacă aş fi avut şi eu un frate mai mare care să fie alături de mine tot timpul.

Toţi cei patru membri ai familiei formăm o familie unită şi încercăm să ne bucurăm de timpul petrecut împreună. Mai ales în weekenduri suntem de nedespărţit. În funcţie de sezon, mergem împreună în excursii la munte, la mare sau la ţară la bunici. Am fost chiar şi în străinătate. Cred că cea mai frumoasă excursie cu familia mea a fost în Franţa la Disneyland. A fost o excursie ca-n poveşti pe care eu nu o voi uita niciodată.

Sunt foarte mândru de familia mea şi le doresc tuturor să aibă o astfel de familie.

144 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. eu am fost america ,germani ,danemarca dar nu in franta

      Ștergere
    2. tata e proiectant de avioane

      Ștergere
    3. mama e primarita in danemarca

      Ștergere
    4. compunere e buna

      Ștergere
    5. ttttttttttttttttttttttttttaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrree

      Ștergere
    6. vreau coliva am de vanzare 3 lei paharu

      Ștergere
    7. Frumoasa :) ! Bravo .

      Ștergere
    8. Da mea placut si mie, e foarte frumoasa. :)

      Ștergere
    9. IMI PLACE FOARTE MULTTTTTTTTTTTTTTTTTTT

      Ștergere
  2. foarte frumoasa si logica :D

    RăspundeţiȘtergere
  3. o compunere complexa :)

    RăspundeţiȘtergere
  4. e frumoasa mie imi place foarte mult iupyyy

    RăspundeţiȘtergere
  5. sssuuupppeeerrr!!!!!
    e super tare

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ssssssssssssssssssssssssssssssstar

      Ștergere
    2. Superba compunere!

      Ștergere
    3. e tare compunerea :D

      Ștergere
  6. compunerea e buna dar nu cred ca cineva o sa o fol pt ca nu avem parinti cu aceleasi domenii.In rest e o comp destul de interesanta

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da dar cred ca poti insa schimba detali :)

      Ștergere
    2. cine vrea ai pot face o compunere de nota 10 la orice materie sau chiar referat,pot traduce anumite texte in oricare ar fi limba si pot rezolva orice problema de marematica,fizica,chimie etc.

      Ștergere
    3. omule te rog AJUTAMA CU NISTE EXERCITI TAMPITE LA MATEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE

      Ștergere
    4. ai dreptate frate

      Ștergere
    5. Cel care traduce orice text in orice limba...invata sa scri,prietene si dupiaia tradu ce vrei .... ii pot face* si matematica*

      Ștergere
    6. nu te mai lua de altii deoarece cuvantul
      "scri" nu exista "scrii" daca asta doresti sa zici

      Ștergere
  7. O să urmeze compuneri şi cu alte meserii ale părinţilor.

    RăspundeţiȘtergere
  8. da cred ca este destul de bua dar trebuie sa scri mai mult

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e grea limba romana multa lume e analfabeta

      Ștergere
  9. Sunt doar câteva repere generale despre ce se poate scrie într-o compunere despre o familie. Dacă mai adaugăţi şi voi 3-4 propoziţii cred că iese o compunere mai mult decât suficientă.

    RăspundeţiȘtergere
  10. very very byutiful and good

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. te-ai murdarit la gura de engleza....

      Ștergere
  11. daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa daaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    RăspundeţiȘtergere
  12. mai daie din ele dale...

    RăspundeţiȘtergere
  13. este foarte frumoasa dar este cam mare si multe felicitarii

    RăspundeţiȘtergere
  14. E superba acesta compunere!

    RăspundeţiȘtergere
  15. este destul de buna ca sa te ajute un pic la compunere sau chiar mai mult

    RăspundeţiȘtergere
  16. anonimus asta iti ca maimutoiu in cap. eo o iau pt fratimi-o la civica:D..... fara suparare

    RăspundeţiȘtergere
  17. compunerea este ideala pentru scoala generala, dar nu se poate folosi in alte unitati scolare, deoarece apar fregvente repetitii.de asemenea se observa si confuzia frazelor prea lungi...nu luati ca o critica ceea ce am zis,insa, bine ar fi sa va folositi de ea doar ca mijloc de inspiratie si nu mai mult...

    RăspundeţiȘtergere
  18. E frumoas!!Am copiat-o pt. tema la romana :))

    RăspundeţiȘtergere
  19. E frumoasa! Mi-a fost de ajutor pentru tema la lb. romana..

    RăspundeţiȘtergere
  20. buna compunerea super

    RăspundeţiȘtergere
  21. Anonymus tu esti ala care a publicato siu acu te dai in stamba taci si vezi daca le place le place nu zi tu ca iti blace si e cea mai buna cea mai bune de aruncat la gunoi sau ce ??? toti traiti intr-o minciuna

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. sincer intrun fel ai dreptate intre altul nu

      Ștergere
  22. Răspunsuri
    1. Voua va arde de draci in loc sa invatati sa scrieti o astfel de compunere?Sa va fie rusine,nesimtitilor!!

      Ștergere
    2. ei bine am gasit pe cineva caruia chiar ai pase de intelesul acestei compuneri pe care multi nu prea cred ca lau inteles

      Ștergere
  23. destul de buna compunerea,dar cu exceptia cuvintelor "ca cu"

    RăspundeţiȘtergere
  24. Este Superbaaa BV ai muncit din greu la ea

    RăspundeţiȘtergere
  25. reusita <3 adooor excursiile:**

    RăspundeţiȘtergere
  26. iti spun eu k nu ti-ai dori un frate mai mare...eu am unul si ma cert cu el in fiecare zi pentru ca face pe seful doar pt k e mai mare

    RăspundeţiȘtergere
  27. mersi ma ajutat mult compunrea ta

    RăspundeţiȘtergere
  28. imi place este interesanta

    RăspundeţiȘtergere
  29. imi place o so folosesc si eu

    RăspundeţiȘtergere
  30. mersi pt idei sa sti ca mi prin bn la scoala

    RăspundeţiȘtergere
  31. mersi pt idei mea prins bn la scoala am luat 10

    RăspundeţiȘtergere
  32. foarte buna compunerea a fost exact cemi trebuia

    RăspundeţiȘtergere
  33. eu am scriuso dar cu deetali schimbate

    RăspundeţiȘtergere
  34. trre am luat 10 pe ea :))

    RăspundeţiȘtergere
  35. este urata nu mia placut uuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    RăspundeţiȘtergere
  36. eu cred ca e cea mai tare compunere din cate am citit pana acum multuumesc ca cu ajutorul tau mi-am facut tema la cultura civica
    cred ca cand o sa fi mai mare te vei face profesor sau chiar scriitor

    RăspundeţiȘtergere
  37. cum puteti zice <>? decat ca elevii sa-si gaseasca altceva negativ de facut ca acum e la moda,mai degraba sta copilu' si face o compunere... pe unde mai pui ca isi dezvolta si vocabularul!

    RăspundeţiȘtergere
  38. ACEASTA COMPUNERE SI ACEASTA FAMILIE ESTE EXTRAORDINARA AS VREA SI EU SA AM FIX ACEEA FAMILIE DAR NU POT SI DE ASTA IMI ESTE FOARTE CIUDA PE ACEASTA FAMILIE

    RăspundeţiȘtergere
  39. SUPER COMPUNRRE CE CREDETI VOI?MMMMMMMMMMMMMMMMMM?

    RăspundeţiȘtergere
  40. da este foarete frumoasa este minunata de frumoasa

    RăspundeţiȘtergere
  41. este foarte frumoasa compunerea succes in continoare :D

    RăspundeţiȘtergere
  42. nu am gasit ceva de folos in compunerea aceasta

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. e foarte frumoasa

      Ștergere
    2. traiesc intro lume a indiferentei.CHIAR CONTEAZA DACA AI GASIT CEVA DE FOLOS SAU NU!IMPORTANT ESTE CA ACEASTA COMPUNERE ESTE MINUNATA SI RESPECT PERSOANA CARE A COMPUSO!SI NU CA ALTI CARORA LE ESTE LENE SA SCRIE O LITERA.

      Ștergere
  43. Este un exemplu foarte bun dar familia mea este formata din 3 membri. Ce rau imi pare!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  44. Draguta dar pare mai mult o povestire si nu o compunere dar felicitari!

    RăspundeţiȘtergere
  45. tare i dau nota 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

    RăspundeţiȘtergere
  46. nu am citit
    :)))))))))))))))))))

    RăspundeţiȘtergere
  47. foarte frumoasa 10 +++++++++++

    RăspundeţiȘtergere
  48. Este foaret frumoasa compunerea.

    RăspundeţiȘtergere
  49. Ce drq toti corectati greselile unora...si voi mai gresiti..dar cei care vorbesc engleza sa taceti daca nu stiti sa vorbiti . Invatati si dupa veniti aici sa vorbiti.

    RăspundeţiȘtergere
  50. e super compunerile nota 1000000000000000 sa le dea domnul sanatate si bucuri celor care au facut compunerile

    RăspundeţiȘtergere
  51. nu am covinte dar wow nota 10++++++++++++++++++++++++++++~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

    RăspundeţiȘtergere
  52. foarte frumoasa acesta compunere

    RăspundeţiȘtergere
  53. Data viitoare mai scurta .Dar ne este de folos apreciem faptul ca munciti pentru noi.

    RăspundeţiȘtergere
  54. imi place sa citesc mai ales dupa ce fac sex cu doi barbati odata daca vreti si voi sunati la nr de telefon 0730195405

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ba da esti foarte foarte nesimtita sa dea naiba

      Ștergere
    2. nu pot intelege ce naiba tia venit in mintea aia seaca

      Ștergere
  55. nu este frumos sa dai nr de telefoane pentru motive egoiste rusine sa-i fie cine a scris mai sus ,in loc sa multumeasca si sa laude compunerea ea da nr de telefoane pe internet .

    RăspundeţiȘtergere
  56. e super tare!!•♥•♥•♥•♥• ◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘◘

    RăspundeţiȘtergere
  57. e foare buna si foarte frumoasa si interesanta

    RăspundeţiȘtergere
  58. daca nu iau 10 inebunesc

    RăspundeţiȘtergere
  59. eu nu pot intelege dece toti incep sa comenteze ca disperatii ca este frumoasa . daca a inceput unul sa zica asta incep toti.bine omule am inteles este frumoasa si chiar este dar deja exagerati

    RăspundeţiȘtergere
  60. si inca ceva ,Anonymous te rog nu mai comenta la propia ta compunere toata lumea stie ca tu ai compuso

    RăspundeţiȘtergere
  61. Foarte frumoasa , chiar daca parintii nostri nu au aceeasi meserie , ce este asa greu sa schimbi cateva detalii ? Este super , te felicit , copile.Este reusita !

    RăspundeţiȘtergere
  62. Anonim , esti doar gelos ca aceasta compunere este perfecta . Este frumoasa , avem voie sa ne spunem parerea , lasa-ne in pace , nu te mai crede in mare standa !

    RăspundeţiȘtergere
  63. succes in continuare .multumesc

    RăspundeţiȘtergere
  64. nui rea mai ajutat la o tema

    RăspundeţiȘtergere
  65. mama mea are o firma in franta
    tata e avocat

    RăspundeţiȘtergere
  66. e buna ,, compunerea .. :)) BV

    RăspundeţiȘtergere
  67. imi trebuie so scriu in caiet yes am gasito

    RăspundeţiȘtergere
  68. Eu am fost in Italia, Elvetia, Suedia, America....Dar in Franta inca nu am ajuns ,,!!!!! :) :)♥♥♥♥

    RăspundeţiȘtergere
  69. M-am mirat cand am vazut ce frumoasa compunere ai compus...Bv ce sa zic...Este fffffffffffff frumoasa!!!

    RăspundeţiȘtergere
  70. destul de frumoasa primesti nota9

    RăspundeţiȘtergere
  71. Anonymous faina compunerea

    RăspundeţiȘtergere
  72. Faina compunerea!
    Eu am fost in America, Franta, Paris si in Londra.

    RăspundeţiȘtergere

Spune-ți părerea despre compunerea pe care ai citit-o. Ți-au plăcut compunerile? Spune-ne! Nu ți-au plăcut? Spune-ne de ce. Așteptăm toate impresiile voastre despre textele publicate pe Compuneri pentru școală.