Caută o compunere în lista de compuneri.
Loading

Compunere Cel mai bun coleg al meu

O compunere cu titlul Cel mai bun coleg al meu

Pe cel mai bun coleg al meu îl cheamă Sebastian. Suntem colegi încă din clasa I şi tot de atunci stăm împreună în aceeaşi bancă. El este un coleg foarte silitor şi atent la ore. De fiecare dată îşi face temele şi nu vine niciodată la şcoală cu lecţia neînvăţată. Câţiva ani la rând a luat premiul întâi, iar la şedinţele cu părinţii de fiecare dată este dat ca exemplu de elev model.

Sebastian este foarte respectuos cu profesorii. Atunci când îi întâlneşte pe holurile școlii sau în oraș, pe stradă, salută respectuos. În afara şcolii, de asemenea este respectuos. Faţă de femei şi faţă de persoanele în vârstă are un respect deosebit. Atunci când este într-un autobuz aglomerat se ridică în picioare şi oferă locul persoanelor aflate în jurul lui.

Cu mine Sebastian este un adevărat prieten. Atunci când îi cer ajutorul nu se fereşte să mi-l acorde. Uneori la matematică rămân în urmă, iar el nu se supără atunci când îl rog să mă lase să mă uit la el în caiet. Nu de puţine ori m-a ajutat şi la lecţii, mai ales la limba germană, o materia pe care eu nu o prea îndrăgesc, dar la care el este foarte priceput.

Despre relaţia dintre noi doi nu am decât vorbe bune. Nu ne-am certat niciodată în toţi aceşti ani de când suntem colegi şi sper să nu o facem nici de acum înainte. Oricărui elev i-ar face plăcere să aibă un coleg precum Sebastian.

115 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. foare frumos ma facut sa pling :D

      Ștergere
    2. INCULT CE ESTI CA NU STI SA SCRI SI MAI VREI COMPUNERI

      Ștergere
    3. Este frumoasa ,dar nu te face sa plangi sau sa sari in sus de bucurie ! Nu e extraordinara! Si.... ai grija la greseli de punctuatie!

      Ștergere
  2. Foarte frumos :*:*:X:X:*:*

    RăspundeţiȘtergere
  3. ms andrei pentru frumomoasa cumpunere

    RăspundeţiȘtergere
  4. NOTA INFINIT E FORATE FRUMOAS

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. AI GRIJA LA SCRIS!!!!!

      Ștergere
    2. se scrie ,,nota infinita e foarte frumoasa,, nu cum am scris tu

      Ștergere
  5. o frate e prea m si me lene sa scr

    RăspundeţiȘtergere
  6. pe mine ma cheama sebastian

    RăspundeţiȘtergere
  7. nu imi place nu e ce vreau io

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. bravo ai scris cu mandrete despre colegul tau 10000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000000 mai mult meriti us.

      Ștergere
    2. Am Luat 10!!! Este frumoasa!:>

      Ștergere
  8. te repeti cu ,, cuv "respectuos" sau tot ce tine de radacina cuv "respect".

    RăspundeţiȘtergere
  9. super buna pt ce imi trebuie mie:), bravo si multumesc ca ai postato

    RăspundeţiȘtergere
  10. bleak compunere de gradinita eu am 5 ani si compunere mai buna ce e asta si oricum mism facuto pe asta tema si am luat i ms mult

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. daca nai ceva frumos de de zis mai bine nu zi nmk ori cum ai plagiat daca ai scris ca el .......

      Ștergere
    2. e foarte frumoasa ,esti un copil norocos cu un prieten ca el

      Ștergere
    3. Da sigur ai 5 ani ! cum naibii scri ?

      Ștergere
  11. eu am cerut o compunere despre colegul meu de clasa nu de banca eu nu ma mai gandesc la o compunere ca nu am chef !!!! Acum am tras o basina !!! hA!!!HA!!!!HA!!!! VA PUP!!!!!!!!!!!!IAICS

    RăspundeţiȘtergere
  12. ce sa zic...sper sa-mi foloseasca

    RăspundeţiȘtergere
  13. e bun,dar cateva trasaturi fizice si era completa

    RăspundeţiȘtergere
  14. o compunere despre cel mai bun prieten aveti?

    RăspundeţiȘtergere
  15. merci.M-a ajutat sa i-au 10

    RăspundeţiȘtergere
  16. ce imi trebuie compuneri cand pot sa ma joc metin2ro

    RăspundeţiȘtergere
  17. nodic ce urat muciosilor amloatola romana si am luat10pe ia

    RăspundeţiȘtergere
  18. paida haicu metinu ce compuneri urate da amluat10pe ia ms ca am avut ce copia macheama marian sisunt smecher baivoisunteti prafffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. stii ce inseamna smecher??

      De 2 ori prost si o data fraier

      Ștergere
    2. Ba analfabetule tu nu sti nimic , nici macar limba romana si tu esti praf pentru ca te uiti pe o pagina de compuneri . Nu sti la scoala ?! Vai , stai sa copiezi o compunere dar cred ca nici nu o copiezi bine dupa cum vad ca scri ! Nu sti nimic , cu cine faci romana cu femeia de serviciu ? Sau mergi la scoala doar sa te joci sau sa te bati ?Te crezi smecher dar nu esti decat un noob , fraier , handicapat , vrei sa continui ,mai am mult de spus !

      Ștergere
  19. pacat ca nu e descrierea prietenului... dar si aceasta e f buna

    RăspundeţiȘtergere
  20. Răspunsuri
    1. asta nu are treaba cu metin
      Dependenti de metin

      Ștergere
  21. foarte faina felicitari 9.50 :))

    RăspundeţiȘtergere
  22. Foarte frumoasa. Imi place.:D

    RăspundeţiȘtergere
  23. Compunerea este nota 10+++++++++++++.

    RăspundeţiȘtergere
  24. ff frumoasa am luat nota 10 la scoala

    RăspundeţiȘtergere
  25. frumoasa ma ajutat sa iau un 10

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici de un 4 nu e de folos...

      Ștergere
  26. ms de compunere chiar pe luni o am fa facut

    RăspundeţiȘtergere
  27. bleak nu prea imi place sebastian vaii esti colegul meu vai vai vai sebastian in sus in jos

    RăspundeţiȘtergere
  28. Mersi de compunere,este frumoasa

    RăspundeţiȘtergere
  29. Am ce scrie miine la school

    RăspundeţiȘtergere
  30. Nu se copiasa compuneri.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci tu ce cauti pe pagina asta ? Cine vorbeste ! Daca si tu copiezi mai bine taci din gura analfabetule ! ,, Copiasa '' auzila el eu cred ca ,, copiaza '' dar daca asa te invata pe tine , cred ca faci cu femeia de serviciu . :P

      Ștergere
  31. 10 10 10 10 10 10 10 10 10 10

    RăspundeţiȘtergere
  32. este foarte buna //////desi butin cam lunga :)

    RăspundeţiȘtergere
  33. am avut nevoie de o compunere pentru scoala si am vazut-o pe aceasta /// am copiat-o si mi-a fost de ajutor..................... MULTUMESC PENTRU AJUTOR !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  34. Se putea pune si trasaturile morale

    RăspundeţiȘtergere
  35. este cea mai fr de pe site

    RăspundeţiȘtergere
  36. da mia placut si nmie aceasta compunere foarte mult

    RăspundeţiȘtergere
  37. da mia placut si nmie aceasta compunere foarte mult

    RăspundeţiȘtergere
  38. da mia placut si nmie aceasta compunere foarte mult

    RăspundeţiȘtergere
  39. da mia placut si nmie aceasta compunere foarte mult

    RăspundeţiȘtergere
  40. da mia placut si nmie aceasta compunere foarte mult

    RăspundeţiȘtergere
  41. da mia placut si nmie aceasta compunere foarte mult

    RăspundeţiȘtergere
  42. este foarte frumosa compunerea sete una de 10.Cand o sa o vada profu o sami dea nota 10! este cea mai tare:)

    RăspundeţiȘtergere
  43. bravoooooooooooo este frumoasa felicitari !! :) :D

    RăspundeţiȘtergere
  44. Se foloseste prea mult " respect ", " respectuos ", a.s.m.d. :))
    In rest e super. Nota 9.

    RăspundeţiȘtergere
  45. si pe mine ma cheama sebastian, e frumoasa

    RăspundeţiȘtergere
  46. Eu am luat nota 12 pe ea ! =))

    RăspundeţiȘtergere
  47. Nota 10 este foarte buna tieo tot asa

    RăspundeţiȘtergere
  48. Am luat 4 pe asta porcarie. UUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU

    RăspundeţiȘtergere
  49. Anonim Suspect31 martie 2014, 11:09

    nu-mi place!!!! E de gradinita!!!!! sI nici nu cautam asa ceva , dar totusi am citito si nu mia placut!!! Cei care ati zis 10 va inselati!!! pentru clasa a 2-a a 3-a e buna.. Dar pentru restul ...... nu

    RăspundeţiȘtergere
  50. E SUPER ERI AM PRIMIT ZECE DAR AZI MIAU DAT SA GASIM VERBELE LA PARTICIPIU LE ARE ?

    RăspundeţiȘtergere
  51. Mie imi place dar asta nu inseamna ca tr sa stric,sa sar sau sa bat din palme nu frate zic decat ca e frumoasa sau misto

    RăspundeţiȘtergere
  52. Este clar ... Numai inculti posteaza pe un site de compuneri deoarece nu stiu sa si le faca singuri . Daca nu stiti sa scrieti , duceti-va iar la gradinita , vad ca scoala nu e de voi .

    RăspundeţiȘtergere
  53. In primul rand nu prea mi-a placut deoarece are prea multe repetitii si in al doilea rand toti copii comenteaza aiurea pentru ca nu au ce face.Incetati sa mai faceti asta si sa mai criticati oamenii pentru un singur cuvant scris gresit ! Asta da dovada de imaturitate...chiar daca sunteti la clasa a 3-a , a 4-a .

    RăspundeţiȘtergere
  54. Am luat 10 datorita acesrei compuneri....foarte buna,nota 10 de la mine

    RăspundeţiȘtergere

Spune-ți părerea despre compunerea pe care ai citit-o. Ți-au plăcut compunerile? Spune-ne! Nu ți-au plăcut? Spune-ne de ce. Așteptăm toate impresiile voastre despre textele publicate pe Compuneri pentru școală.