Caută o compunere în lista de compuneri.
Loading

O compunere cu titlul Cum îmi petrec timpul liber

După ce orele de curs s-au terminat şi ajung acasă, principala mea grijă este să învăţ şi să-mi fac temele. Timpul care îmi rămâne după ce aceste activităţi sunt încheiate îl dedic în principal cititului şi practicării unui sport. Deşi nu sunt un împătimit al jocurilor pe calculator, uneori mai petrec şi puţin timp cu prietenii jucând un joc în reţea.

Cea mai mare plăcere a mea este cititul, activitate care în timp a devenit o pasiune. Primele cărţi pe care le-am citit cu mare plăcere sunt cele scrise de Karl May. Personajele imaginate de autor, Winnetou şi Old Shatterhand, m-au captivat şi m-au purtat în lumea plină de mister şi aventură a indienilor din America. Urmărind viaţa şi aventurile celor doi am ajuns ca în scurt timp să citesc aproape toată seria de cărţi scrise de Karl May. În ultima perioadă, autorul asupra căruia m-am oprit mai mult este Agatha Christie. Modul în care detectivului Hercule Poirot rezolvă misterele şi cazurile de crimă m-au ajutat să înţeleg şi să apreciez munca poliţiştilor. În perioada următoare voi continua să citesc şi alte cărţi scrise de celebra autoare.

O altă metodă plăcută de a-mi petrece timpul liber este practicare unui sport. În clasa a VI-a am practicat fotbalul la clubul şcolar din localitate. Aici mi-am făcut mulţi prieteni şi am înţeles ce înseamnă munca de echipă. Fotbalul este un sport în care fără ajutorul coechipierilor nu poţi câştiga. Totodată am înţeles ce important este fairplayul într-o activitate sportivă. Anul trecut m-am înscris la cursul de karate, în urma vizionării unui film cu Bruce Lee. De atunci, de 2 ori pe săptămână, sunt nelipsit de la orele de karate. Cred că voi continua şi pe viitor să practic un sport, deoarece este metoda ideală de relaxare şi de consolidare a sănătăţii fizice şi mentale.

Aşa cum spuneam, uneori, - în special în zilele ploioase, atunci când nu citesc -, îmi petrec timpul liber în faţa calculatorului. Cu ajutorul calculatorului vizionez filme, iar de câteva luni mai folosesc calculatorul şi în special internetul pentru a comunica şi a mă juca cu prietenii. Pentru toate acestea folosesc reţeaua de socializare facebook, iar jocul meu preferat este Farm Ville, un joc în care am rolul unui fermier şi mă ocup de diversele activităţi întâlnite în viaţa de zi cu zi ale unui fermier. Găsesc acest joc deosebit de educativ, distractiv şi relaxant.

Iată pe scurt principalele modalităţile în care aleg eu să-mi petrec timpul liber.

Nivelul compunerii: clasa a VII-a, a VIII-a

51 de comentarii:

  1. nnoooooooooohhhhhhhhh nui adevarat k ne plake sa ne scriem temele k e pliktysytor......naspa!doar tokilarii isi scriu temele!fireste!

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci ramai prost si analfabet. Inca nu a murit nimeni facandu-si temele ;) . Normal ca nu toti avem aceleasi pasiuni, compunerea era un exemplu. Doar n-o sa scri ca-ti place sa citesti si tu defapt n-ai citit in viata ta decat textele obligatorii din manual :) . Esti doar un alt pion pierdut in anonimat :)

      Ștergere
    2. Scuză-mă că-ți zic dar se cam vede că nu-ți place școala,dar stai liniștit că nici ea nu te place pe tine.

      Ștergere
    3. Anonymous se vede ca 20 % sunt analfabeti in Romania.
      Tu esti printre ei.

      Ștergere
    4. anonim incearca sa se dea mare VORBIND CA UN MAREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE.........TIGAN

      Ștergere
    5. lasal sa vada cum e la liceu ca...
      atunci are sa vada care e treaba cu temele
      ....sau daca nu,la BAC

      Ștergere
    6. Acest comentariu a fost eliminat de autor.

      Ștergere
    7. Anonymous ,se vede ca nu ai facut temele la viata ta de elev,adica nu ai fost la orele de romana inca de cand trebuia sa scrii dupa dictare :)):))

      Ștergere
  2. super sati faci temele date de profesori este ceva respectuos pt ca iti arati respectul fata de profesori

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. respectul fata de profesori? neinteresant.....

      Ștergere
    2. Bine frate! Neinteresant. Promit ca, pe viitor, o sa te chem sa imi repari masina de spalat. Altceva nu vei sti sa faci!

      Ștergere
    3. lasal ma ca tot nu ia venit mintea la cap nai ce sa ii faci

      Ștergere

    4. Anonymous ,se vede ca nu ai facut temele la viata ta de elev,adica nu ai fost la orele de romana inca de cand trebuia sa scrii dupa dictare :)):))

      Ștergere
  3. barlog mihai cristian26 mai 2010, 14:15

    eeeeeeeee nasol sati faci temele ce sa scriu nu e frumos

    RăspundeţiȘtergere
  4. foarte frumoasa compunere dar as dori mai fulte de acest genn::::))))))))))

    RăspundeţiȘtergere
  5. e nashpa compunerea cine iti face temele

    RăspundeţiȘtergere
  6. Sorina, aceste compuneri sunt orientative. Niciodata o compunere nu se poate potrivi pentru orice elev, pentru orice exigente. Dar cu siguranta din fiecare compunere de aici poate fi luata una, două sau trei idei. Aceste idei daca sunt dezvoltate pot forma o compunere reusita. Cine nu are chef de acest efort poate prelua cu totul compunerile... daca-i convine. :-)

    RăspundeţiȘtergere
  7. mama numi fac temele

    RăspundeţiȘtergere
  8. Intradevar o compunere frumoasa si simpla.Ti`am furat chiar si eu cateva idei!

    RăspundeţiȘtergere
  9. fara teme si fara citit in rest e misto :D

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si sa ramai analfabet este k pt tine.

      Ștergere
    2. Gamer Titanius , mai vorbesti de el / ea ? Nu se scrie "k" . Dute mai bine tu si invata romana , apoi vino si spune-i ca este analfabet / analfabeta !

      Ștergere
    3. Gamer Titanius , mai vorbesti de el / ea ? Nu se scrie "k" . Dute mai bine tu si invata romana , apoi vino si spune-i ca este analfabet / analfabeta !

      Ștergere
    4. Tare va mai place copiatul comentariilor . Anonimus , orice esti tu , se vede ca esti lenes .Pune ,frate si tu un comentariu de-al tau , nu furat ! Imi dau seama ca iti place limba romana !

      Ștergere
  10. sunt sigura ca-ti place la nebunie sa iti faci temele si sa citesti...cate zeci de mii de ore petreci in fata calculatorului???oricum e doar o compunere dar ai putea fii sincer macar..

    RăspundeţiȘtergere
  11. HUAA HUA CINE ISI MAI FACE TEMELE?????? FA UNA DESPRE JOCURI PC CA SA AI MAI MULTI VIZITATORI

    RăspundeţiȘtergere
  12. este foarte educativ pentru copii va felicit pentru compunere daca copii nu vroiau sa asculte aceasta compunere la ce a mai dat pe saitul acesta 10 +

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. chiar ai dreptate toti zic ca nu isi fac temele pai atunci de ce toti intra pe acest site

      Ștergere
    2. chiar ai dreptate toti zic ca nu isi fac temele pai atunci de ce toti intra pe acest site

      Ștergere
    3. Prostule va dracie de compunere uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuua!

      Ștergere
  13. fraieri mai sunteti ma....sa mor eu

    RăspundeţiȘtergere
  14. farm ville:(e naspa!mai bine joacate majesty 2,microvolts,empyer and alien,si iti mai dau o opinie citeste cartile:charlie si fabrica de ciocolata,emil si detectivii,singur pe lume,ultimul barbat american,harriet spioneaza,misterul de pe ocean,legendele olimpului,....si eu practic karate si am centura neagrade 2 saptamani:)va rup

    RăspundeţiȘtergere
  15. cui ii place ma sa scrie temele? raspundetim

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mie , + ca scoala te ajuta in viata !

      Ștergere
    2. Mie , + ca scoala te ajuta in viata !

      Ștergere
  16. frumoase compuneri chiar interesante

    RăspundeţiȘtergere
  17. nici mie nu imi place sa fac temele dar ce sa facem pana la urma trebuie sa le face pentru ca scoala este foarte importanta in scoala si cei care comenteaza despre teme ca sun naspa sau ca le place pc-ul si nu scoala mai bine ar tacea din gura si si-ar vedea de treaba lor

    RăspundeţiȘtergere
  18. am gresit undeva mai sus dar nu bagati de seama

    RăspundeţiȘtergere
  19. Foarte frumos ! Ma bucur ca pe un baiat il pasioneaza cititul ,ceea ce nu la toti baietii se gaseste aceeasi pasiune . Nu va place , atunci de ce comentati ? Faceti voi o compunere mult mai buna de atat ! Pe mine chiar m-a ajutat ! Si nu e nimic rau ca ai scris de "Facebook" , se vede ca esti sincer . Alti copii sunt innebuniti de Facebook , dar in compuneri spun ca cica nu stau pe Facebook , ca fac temele mereu , dar in realitate fac o branza cat capul lor ! BRAVO! TE FELICIT !

    RăspundeţiȘtergere
  20. Foarte frumos ! Ma bucur ca pe un baiat il pasioneaza cititul ,ceea ce nu la toti baietii se gaseste aceeasi pasiune . Nu va place , atunci de ce comentati ? Faceti voi o compunere mult mai buna de atat ! Pe mine chiar m-a ajutat ! Si nu e nimic rau ca ai scris de "Facebook" , se vede ca esti sincer . Alti copii sunt innebuniti de Facebook , dar in compuneri spun ca cica nu stau pe Facebook , ca fac temele mereu , dar in realitate fac o branza cat capul lor ! BRAVO! TE FELICIT !

    RăspundeţiȘtergere
  21. Cui îi place să-și facă temele? Sau cui îi place să citească?... Ce fel de compunere e asta? :|

    RăspundeţiȘtergere
  22. lasal sa vada cum e la liceu ca...
    atunci are sa vada care e treaba cu temele
    ....sau daca nu,la BAC

    RăspundeţiȘtergere
  23. la pomul laudat sa nu te duci cu sacul...

    RăspundeţiȘtergere
  24. apropo,daca nuti place sa iti faci temele,ce cauti la ,,compuneri pentru scoala,, ?

    RăspundeţiȘtergere
  25. ducetiva in pula ma de muisti

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. E adevarat anonim esti culllllll!dar prost si imbecil

      Ștergere

Spune-ți părerea despre compunerea pe care ai citit-o. Ți-au plăcut compunerile? Spune-ne! Nu ți-au plăcut? Spune-ne de ce. Așteptăm toate impresiile voastre despre textele publicate pe Compuneri pentru școală.