Caută o compunere în lista de compuneri.
Loading

O compunere cu titlul Căţelul meu

Pe căţelul meu îl cheamă Pufi. Pufi are acum 8 luni şi este un Bichon Maltez complet alb. În fiecare dimineaţă eu îi dau să mănânce, după care îl duc câteva minute la plimbare pe afară. Căţelul meu este cuminte, nu muşcă, este jucăuş şi nu latră prea mult.

Pufi a fost cadoul primit de ziua mea. Din ziua în care l-am primit am devenit cei mai buni prieteni. În fiecare zi mă aşteaptă cuminte să mă întorc de la şcoală, iar când intru pe uşă sare bucuros în jurul meu. În timp ce eu îmi fac temele, căţelul meu mă aşteaptă răbdător la picioarele mele. După finalizarea temelor merg împreună cu Pufi afară, unde ne jucăm cu mingea sa preferată. Căţelul meu este extrem de bucuros să alerge pe afară, iar atunci când întâlneşte alţi căţei este de-a dreptul fericit.

Acum o lună am început cu căţelul meu şi primele lecţii de dresaj. Deja răspunde la câteva comenzi, cum ar fi: culcat, şezi, stai, liber. Pufi este deosebit de cooperant, motiv pentru care cred că rasa Bichon Maltez este o rasă de câini inteligenţi.

Bichon-ul meu, Pufi, este cel mai frumos şi deştept căţel! Îl iubesc pe Pufi!

Nivelul compunerii: clasa a II-a.

59 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. banalai mata da macar o facut ceva mai bun ca tine

      Ștergere
  2. este frumoasa compunerea bv!!:D:D

    RăspundeţiȘtergere
  3. aceasta compunere este perfecta si pe langa asta este si creativa dar si frumoasa

    RăspundeţiȘtergere
  4. e foarte buna dar scrie de pre multe ori catelul meu

    RăspundeţiȘtergere
  5. haha asta numesti tu compunere am vast copii-i de la cradinita sa spuna mata prosta care te-a facut

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mata ma ? =))) Sau Ma-ta ? e grea GRAMATICA ! Nu ?

      Ștergere
  6. haha faina ce sa zic mai cucerit prost oameni mai sunt in lume si fraeri de tot care scriu despre caini lor prosti ca ei

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Atunci fa tu o compunere mai frumoasa,Gabriel

      Ștergere
    2. Fa Tu o compunere mai buna . Prostule !

      Ștergere
    3. esti un muist. anonimu puli mele. cand o sa faci tu alta mai buna atunci sa comentezi!

      Ștergere
  7. mmmmmmmmmmiiiiiiiiiissssssssssttttttttoooooooo cccccooommpppuuunnneeerrrreeeaaaaaaaaa

    RăspundeţiȘtergere
  8. Mia placut tare mult si mie e frm zic eu :D:D:D

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Popescu Andreea10 aprilie 2013, 14:52

      Ai foarte mare dreptate

      Ștergere
  9. si eu am o catelusa pe nume Sara.e alba si are 2 pete maron deschis.e frumoasa, inteligenta si ascultatoare.felicitari pentru compunere!!!
    !!

    RăspundeţiȘtergere
  10. Eu sunt in clasa a III-a dar nu conteaza .. am luat 10* pe ea .. felicitari de compunere !!


    RăspundeţiȘtergere
  11. E fain iami place totul!!!:-):-):-)

    RăspundeţiȘtergere
  12. Popescu Andreea10 aprilie 2013, 14:51

    Este foarte frumoasa compunerea.
    O ador.
    Am luat foarte bine pe compunere.

    RăspundeţiȘtergere
  13. frumoasa foarte:) foarte

    RăspundeţiȘtergere
  14. foarte tare e acest text.

    RăspundeţiȘtergere

  15. este cel mai frumos text.

    RăspundeţiȘtergere
  16. Imi place e frumoasa! bravo

    RăspundeţiȘtergere
  17. este cea mai frumoasa compunere ma ajutat foarte mult

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da,defapt el a facut ca si mod de expunere o descriere :P

      Ștergere
  18. compunerea aceasta este foarte frumoasa!!!vreau si eu sa il cunosc pe Pufi!!!

    RăspundeţiȘtergere
  19. E frumoasa......am luat multe idei din ea:-)

    RăspundeţiȘtergere
  20. E foarte frumoasa mie imi place la nebunie

    RăspundeţiȘtergere
  21. Cacat o sa o scriu ca tema

    RăspundeţiȘtergere
  22. E NASPA ADICA BANALA

    RăspundeţiȘtergere

Spune-ți părerea despre compunerea pe care ai citit-o. Ți-au plăcut compunerile? Spune-ne! Nu ți-au plăcut? Spune-ne de ce. Așteptăm toate impresiile voastre despre textele publicate pe Compuneri pentru școală.