Caută o compunere în lista de compuneri.
Loading

Compunere - În excursie la grădina zoologică

Sâmbătă am fost cu părinţii în excursie la grădina zoologică. Am vrut să vedem animalele sălbatice, din diferite colţuri ale planetei. La intrarea în grădina zoologică era o pancardă mare pe care scria Zoo. Am cumpărat bilete şi am intrat printr-o poartă strâmtă, unul câte unul.

Înăuntru erau mai multe alei mărginite de copaci şi de cuşti în care locuiesc animale sălbatice. Primul animal sălbatic pe care l-am văzut în gradina zoologică a fost leul. Regele animalelor, leul, veghea semeţ, nepăsător mulţimea de oameni care se perinda în jurul regatului său. Lângă cuşca leului se află cuşca în care locuieşte pantera neagră. Seamănă cu o pisică mare şi fioroasă dar mie nu mi-a fost deloc frică de ea. Am mers apoi spre clădirea în care locuiesc maimuţele. Maimuţele mi-au părut foarte inteligente, prietenoase şi sociabile.

Pe urmă, am mers şi am văzut şi elefantul. Avea o trompă groasă, lungă şi colţi mari, albi din fildeş. A urmat cămila cu două cocoaşe. Am aflat că trăieşte în deşertul Sahara din Africa de nord şi în Asia, iar în cele două cocoaşe îşi păstreză apă pentru a nu suferi de sete. După aceea, ne-am îndreptat către restul de cuşti. În grădina zoologică îşi mai au casa un urs brun, doi tigrii, o haită de lupi, câteva zebre, 2 cai si câţiva ponei.

Am mers şi în pavilionul cu păsări, viu colorate si foarte gălăgioase. Am văzut păsări flamingo, pelicani, berze, gâşte şi raţe sălbatice, papagali, toate într-o continuă gâlceavă. M-a impresionat vulturul cel pleşuv, maiestuos, cocoţat pe o creangă. Semeţ, părea că nu este conştient de captivitatea în care se află în gradina zoologică.

Mi-aş fi dorit să vad şi un urs polar, pinguini, canguri şi o capră neagră. Dar nu existau în această gradină zoologică. Tata mi-a promis că în vacanţa de iarnă vom merge să vedem şi alte parcuri zoo.

Mi-a plăcut mult excursia la gradina zoologică. Am văzut şi am învăţat multe lucruri despre animalele sălbatice. De-abia aştept să vină vacanţa de iarnă să merg iarăşi la gradina zoologică.
Nivelul compunerii: clasa a 4-a.

120 de comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Esti desteptu lu' mama

      Ștergere
    2. O sa iau zece la romana!!
      Cu compunerea asta!

      Ștergere
    3. e super frumoasa

      Ștergere
    4. proasta compunere am lu-at un 6 la ea

      Ștergere
    5. compunerea e de nivel clasa a 4-a

      Ștergere
    6. Fuck you duck

      Ștergere
  2. E super tare felicitari***(Sorin)

    RăspundeţiȘtergere
  3. marfa frate am luat 10 pe asta ş ms mult

    RăspundeţiȘtergere
  4. asta e o simpla intamplare gogule;) intr-o compunere bagi si u o figura de stil cv nu o pui asa aiurea;) crek esti clasa a 5-a

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate :-bd...dar ce sa le faci? copii:))

      Ștergere
    2. Defapt sunt multe epitete in compunere si e in clasa a 4

      Ștergere
    3. ce vrei ma kopkil borot ?
      prbolem ca sunt A-IV-A ?

      Ștergere
    4. da...ca multe mai stiti!

      Ștergere
    5. tat ii normal shi nu va place a ms am primit 10 la aceasta compunere

      Ștergere
  5. LOL - scrie chiar sub text ca este pentru clasa a IV-a. Acum despre figurile de stil. Daca ai de scris o compunere in care sa povestesti o intamplare de la zoo, de ce ar fi nevoie de figuri de stil? Figurile de stil sunt necesare pentru o exprimare poetica, atunci cand vorbesti despre un peisaj sau iubire spre exemplu... sa vorbesti despre 3 maimute si 2 iepuri in figuri de stil imi pare prea mult. Asa ca dragi elevi, atentie, atunci cand scrieti un text el trebuie adaptat subiectului ... Nu totul este poezie si limbaj poetic, daca ar fi asa am vorbi doar in versuri.

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. am luat 10 pentru asta si is calasa a 3a (denis)

      Ștergere
    2. deci 'geniule',se pot folosii fig de stil pt ca este si descrierea gradinii zoo asa ca nu maui fa pe desteptul/a ca nu esti

      Ștergere
    3. intr-adevar,chiar si in descrieri obiective se mai pot ''furisa'' cateva figuri de stil,dar intr0una subiectiva cu atat mai mult; odata ce naratorul ne face introducerea poate folosi elemente specifice descrierii precum si frumusetii de care depinde cadrul pe care il descrie,iar aici limbajul folosit este foarte bun, un limnaj fluent,detasat,perfect pentru a descrie exact placerea personajului de a se afla la zoo.

      Ștergere
  6. Misto Compunere Dar Se Putea Mai Bine

    RăspundeţiȘtergere
  7. Belea compunere am luat 9 in cls a 6 a

    RăspundeţiȘtergere
  8. nu e prea pt mine dar na am so mai modific si o mai maresc vad eu oricum mersi

    RăspundeţiȘtergere
  9. e ceva naspa la compunerea asta se repeta gradina zoologica. cam naspa ok inlocuiesc eu trebuia sa puneti si voi un pr personal

    RăspundeţiȘtergere
  10. Felicitari pentru compunere :X(Gaby)

    RăspundeţiȘtergere
  11. nu asta caut da oricum:)

    RăspundeţiȘtergere
  12. cine a facut cumpunerea asta i multumesc am luat 10 pe ea

    RăspundeţiȘtergere
  13. mzzz...... pt compunere.... fainha mam inspirat din aceasta compunere... daca o copiam profa de romna isi dadea seman d ai fainha orikm

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ai dreptate cu copiatul...la ce doamne sunt acum...mai bine tac

      Ștergere
  14. ii faina compunerea:)
    felicitari:)^^

    RăspundeţiȘtergere
  15. stiii mia dat profa de romana sa fac o compunere a doua zi am citit-o in fata clasei si am luat 10 orcum cu mici modificari ca se repeta de multe ori gradina zoologica stii orcum iti multumesc si sper sa pui si alte com[uneri good biy

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. se scrie good bye,adica adio,desteptule

      Ștergere
  16. Bah e tare dar se repeta de multe ori gradina zoologica.... oricum bafta la mai multe

    RăspundeţiȘtergere
  17. Răspunsuri
    1. ti se pare putin?dute ma deaici ca eu nici nu pot sa o scriu pe taota

      Ștergere
  18. imi faci o compunere cu titlul de vorba cu ursul polar

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. da cum sa nu...leane...nu-i asa?

      Ștergere
  19. Bravo!!!Bafta la mai multe!!!

    RăspundeţiȘtergere
  20. Poti sa-mi faci si mie o compunere cu titlul 'Amintirea mea frumoasa'?

    Si compunerea cu gradina zoologica e marfa...Bravo:x:X:x

    RăspundeţiȘtergere
  21. este misto compunerea am luat 10 la ea si sunt cls.a5a bravo tie ... da auzi poti sa faci o cmp. cu Primavara? daca esti tot atat de destept...

    RăspundeţiȘtergere
  22. bv,frumoasa comp,ai inspiratie

    RăspundeţiȘtergere
  23. urata sunt in a7a si am luat 4

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. nu o copia,mai modifica...nu stiu daca ati observat...clasa a 5-a e super,foarte tare frate;clasa a 6-a am luat 10...mersi,oricum...a 7-a ce naspa e! pretentiile cresc odata cu clasele...

      Ștergere
  24. Răspunsuri
    1. cassssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss

      Ștergere
  25. Merci!Am primit un 10 pt compunerea asta si sunt intr-a V-a!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  26. e foarte buna compunerea si frumoasa cred ca voi lua fb pe ia

    RăspundeţiȘtergere
  27. ESTE CEA MAI TARE COMPUNERE
    AM LUAT NOTA 10! PE EA

    RăspundeţiȘtergere
  28. ESTE FOARTE FRUMOASA AM LUAT NOUJA LA EA SIS IN CLASA A CINCEA

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. IS EU FACETI PA MA NUMESC DALIA DACA VRETI SAMI ZICETI CEVA?

      Ștergere
  29. OK nu prea bn Dar merge !!!!LOL

    RăspundeţiȘtergere
  30. misto am luat 10 la concurs

    RăspundeţiȘtergere
  31. este bunutza... sa zicem

    RăspundeţiȘtergere
  32. Este destul de frumoasa...Dar se putea si mai bine;) Daca si tu esti in clasa a 4-a pentru varsta ta e bine:D

    RăspundeţiȘtergere
  33. frumoasa compumere bravo

    RăspundeţiȘtergere
  34. LoL ce TarRe compunere misto ;) misto
    Sunt din Solonetu Nou Sv felicitari

    RăspundeţiȘtergere
  35. Felicitari! Mi-a fost de mare folos.

    RăspundeţiȘtergere
  36. multumesc ca mi-ai facut tema

    RăspundeţiȘtergere
  37. am luat 9 :)) ce naspa voiam 10 :((((

    RăspundeţiȘtergere
  38. super tare compunerea.si sa stii ca intr-adevar se repeta destul de mult garadina zoologica dar chestia cu figurile de stil nu e suparartoare ci e chiar frumoasa

    RăspundeţiȘtergere
  39. super tare mia placut ca ai folosit foarte multe nume de animale.Mai incearca si cine stye poate te vey face scryyytor ! de la gaby solomon

    RăspundeţiȘtergere
  40. dragutza imi trebuia mai lunga...

    RăspundeţiȘtergere
  41. imi place mult!!!e pentru clasa mea adica I

    RăspundeţiȘtergere
  42. super dar nu o scriu pe toata iau doar cate ceva din ea!ms molltttt! :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:* sigur iau 10++++ :*:*:*:*:*:*::*

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*::*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*:*
      :X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X:X
      :P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P:P
      Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuulllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllltttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttttt
      ms mult inca odata!!!!!!!!!

      Ștergere
  43. sssssssssssssssssssssssssssssssssssssuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppppeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!ms foarte mult sigur iau nota 10++++++++++++++++++++++++ ai talent nu gluma!!!!!:*:*:*:*:*:*:*

    RăspundeţiȘtergere
  44. e foarte buna si frumoasa

    RăspundeţiȘtergere
  45. frumoasa am luat un 10 :)

    RăspundeţiȘtergere
  46. La examen in clasa a opta e foarte buna compunerea asta,se i-a punctaj maxim pe compunerea asta . Va zic eu. E buna.
    BRAVO !

    RăspundeţiȘtergere
  47. Compunere - În excursie la grădina zoologică
    Sâmbătă am fost cu părinţii în excursie la grădina zoologică. Am vrut să vedem animalele sălbatice, din diferite colţuri ale planetei. La intrarea în grădina zoologică era o pancardă mare pe care scria Zoo. Am cumpărat bilete şi am intrat printr-o poartă strâmtă, unul câte unul.

    Înăuntru erau mai multe alei mărginite de copaci şi de cuşti în care locuiesc animale sălbatice. Primul animal sălbatic pe care l-am văzut în gradina zoologică a fost leul. Regele animalelor, leul, veghea semeţ, nepăsător mulţimea de oameni care se perinda în jurul regatului său. Lângă cuşca leului se află cuşca în care locuieşte pantera neagră. Seamănă cu o pisică mare şi fioroasă dar mie nu mi-a fost deloc frică de ea. Am mers apoi spre clădirea în care locuiesc maimuţele. Maimuţele mi-au părut foarte inteligente, prietenoase şi sociabile.

    Pe urmă, am mers şi am văzut şi elefantul. Avea o trompă groasă, lungă şi colţi mari, albi din fildeş. A urmat cămila cu două cocoaşe. Am aflat că trăieşte în deşertul Sahara din Africa de nord şi în Asia, iar în cele două cocoaşe îşi păstreză apă pentru a nu suferi de sete. După aceea, ne-am îndreptat către restul de cuşti. În grădina zoologică îşi mai au casa un urs brun, doi tigrii, o haită de lupi, câteva zebre, 2 cai si câţiva ponei.

    Am mers şi în pavilionul cu păsări, viu colorate si foarte gălăgioase. Am văzut păsări flamingo, pelicani, berze, gâşte şi raţe sălbatice, papagali, toate într-o continuă gâlceavă. M-a impresionat vulturul cel pleşuv, maiestuos, cocoţat pe o creangă. Semeţ, părea că nu este conştient de captivitatea în care se află în gradina zoologică.

    Mi-aş fi dorit să vad şi un urs polar, pinguini, canguri şi o capră neagră. Dar nu existau în această gradină zoologică. Tata mi-a promis că în vacanţa de iarnă vom merge să vedem şi alte parcuri zoo.

    Mi-a plăcut mult excursia la gradina zoologică. Am văzut şi am învăţat multe lucruri despre animalele sălbatice. De-abia aştept să vină vacanţa de iarnă să merg iarăşi la gradina zoologică.
    Nivelul compunerii: clasa a 4-a.

    RăspundeţiȘtergere
  48. draguta pt un copil de cl a 4a e foarte buna

    RăspundeţiȘtergere
  49. Foarte frumoasa compunerea! Bravo!!!!!!!!!!!!!!

    RăspundeţiȘtergere
  50. e foarte frumoasa,bravo:D

    RăspundeţiȘtergere
  51. multe comentarii... si compunerea e buna,nu fb da...hai... si daca vrei sa iti zic parerea mea e ca prea mult te-ai lalait cu descrierile,mai multe actiuni,sa fie pe baza momentelor subiectelor si fara repetitii ;).....hai gata ma opresc ca ma fac profesoara si nu vreau :P oricum,bravo,ma pot inspira dupa ea... BRAVO !

    RăspundeţiȘtergere
  52. am luat 10 si9 st pe cls a6 :))

    RăspundeţiȘtergere
  53. O compunere superba..Bravo!!

    RăspundeţiȘtergere
  54. nota 9 si ceva.....la pantera un picut cam de copii....puteai sa spui :"Dupa cusca leului se afla cusca panterei.Era ca o pisica neagra ca Vrajitoare Noptii, in care potiunile ei se amesteca.Binisor puteai mai mult :( :D

    RăspundeţiȘtergere
    Răspunsuri
    1. adevarat imi place Anonim 25 martie 2014

      Ștergere
  55. e frumoasa dar nu are interjectii asa cum imi trebuie mie eu sunt a6 nu a 4

    RăspundeţiȘtergere
  56. Foarte tare . di partea mea ai -10

    RăspundeţiȘtergere

Spune-ți părerea despre compunerea pe care ai citit-o. Ți-au plăcut compunerile? Spune-ne! Nu ți-au plăcut? Spune-ne de ce. Așteptăm toate impresiile voastre despre textele publicate pe Compuneri pentru școală.